Este foarte putin probabil ca majoritatea oamenilor sa nu isi doreasca o afacere proprie. Dar foarte multi renunta in momentul in care se pune problema fondurilor. Din nefericire multe idei raman la stadiul de concept sau nu ies niciodata la lumina din doua motive: curajul de a actiona si lipsa fondurilor. In definitiv pentru antreprenoriat iti trebuie putin spirit de aventura. Adevarul este ca indiferent cum punem problema, atunci cand analizam putin bugetul de care avem nevoie in comparatie cu cel de care dispunem este descuranjat. Cu toate acestea, exista metode foarte bune de a pune bazele unei companii de la zero fara a avea nevoie de un capital substantial.

Aici sunt 3 moduri sa incepi o afacere cand nu ai finante

Chiar daca avem exemplul multinationalelor cu milioane de angajati, birouri fancy si asa mai departe, majoritatea afacerilor au inceput cu o idee si cu fonduri limitate. Poti construi o afacere de un milion de dolari intr-un an, in doar doi oameni. In definitiv lucrurile nu sunt chiar asa de complicate atat timp cat este determinat sa iti urmezi ideea pana la capat. Pentru a creste o companie mica ai nevoie in principal de un ghid, un plan de afaceri si o echipa buna. Sa nu uitam ca si afacerile foarte mari precum compania care produce suplimente pentru arta Faber Castell au inceput din simpla pasiune. Nu au fost necesare birouri mari. Spre exemplu Faber Castell a inceput intr-un atelier din Stein, Germania si Microsoft s-a dezvoltat intr-un garaj.

Pe baza acesto informatii propunem aceste 3 moduri sa incepi o afacere cand nu ai finante

1. Consultanti interesati de afacerea ta

Un exemplu concret al reusitei acestei tehnici este Nicole DeBoom, o fosta sportiva de performanta. Nicole stia cam tot ce se poate stii despre echipamentul sportiv feminin, nimic surprinzator dupa 11 ani de sport de performanta. Insa aceasta nu reusea sa puna singura cap la cap o strategie de lansare a propriei companii. Dupa sute de ore de discutii cu consultanti aceasta si-a deschis propria companie si a castigat 25 de milioane$ din vanzarea fustelor speciale pentru atletism.

2.  Echipamentul SH sau imprumutat.

Nu prea conteaza daca este vorba de croitorie, produse alimentare sau bijuterii. In industrile care se concentreaza pe manufactura echipamentul este costisitor. Cea mai buna strategie la inceput de drum este sa cauti piesele indispensabile la preturi accesibile. Un exemplu este Jeff Wester, un om pasionat de bucatarie. A inceput sa creeze produse in bucataria proprie si sa le vanda la targuri. Si-a extins afacerea prin echipament SH si a avut rezultate neasteptat de bune. Dovada consta in faptul ca recent a vandut afacerea pentru 285$milioane.

3. Investitori entuziasti si vanzarea produselor inainte de a fi propriu-zis pe piata.

Nici nu conteaza daca iti doresti sa creezi si comercializezi o inventie inovatoare sau un joc. De asemenea, nu conteaza realmente nici stadiul in care este proiectul tau, il poti vinde pentru a il sustine! Putem spune, de la inceput, traiasca platformele de kikstarter! Acestea te ajuta sa iti vinzi ideea, in definitiv o idee buna se vinde singura ( la fel ca produsele bune), si sa atragi investitori care cred in ideea ta. Practic tu iti pui ideea public, vorbesti despre conceptul tau si adaugi update-uri din timp in timp.Astfel oamenii pot vedea ce s-a intamplat cu investitia lor si pot atrage alti investitori.

Partea buna cu acest tip de platforme este faptul ca nu conteaza cine doneaza, pot dona oameni atrasi de ideea ta sau oameni de afaceri. Functioneaza pe principiul „pre-sales” sau „pre-order” folosita de companii mari de gaming sau din industria muzicii.

 

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)