Acum 19 ani, Steve Blank, un antreprenor de succes, spunea ca o sa revolutioneze lumea jocurilor video, prin compania lui, Rocket Science Games.

Cu toate ca in acel moment se considera un geniu, in trei luni era pe punctul de a pierde 35 milioane de dolari. „Am avut o gramada de optiuni, inclusiv pe cea de a renunta.” spune el. „Faptul ca am invatat din acel esec a fost una dintre cele mai bune experiente din viata mea.” Astfel, in 1996, Blank a fondat E.piphany, afacere ce l-a facut miliardar.

Daca si tu esti la un pas de un esec profesional, incearca sa folosesti aceasta experienta pentru a reusi. Iata 5 puncte cheie pe care trebuie sa le ai in vedere.

1. Nu il numi „esec”

Daca te vei gandi doar la faptul ca nu ti-ai atins scopul, nu vei reusi sa atingi succesul prin niciun alt plan. Considera acest moment, o lectie de viata, o experienta profesionala, care te va ajuta enorm in viitor.

2. Foloseste esecul ca pe o piatra de temelie

Unde anume ai gresit? Ce nu ai facut asa cum trebuia? Intocmeste-ti o lista cu tot ce ai invatat din experienta ta si fii atent sa nu repeti erorile. Niciun milionar nu a reusit din prima, iar in cazul majoritatii, dimensiunea esecului a fost proportionala cu a succesului care a urmat.

3. Nu ramane doar pe cont propriu

Chiar esti unicul fondator al unei afaceri, ai grija sa ai in permanenta langa tine pe cineva calificat si de incredere care sa iti poata fi de folos. Sunt multe lucruri pe care oamenii le fac, dar nu le observa singuri. Un bun partener te poate ajuta sa identifici lucrurile pe care nu trebuie sa le repeti.

4. Nu iti ascunde esecurile

Fii mandru ca ai fost suficient de curajos incat sa risti. Trebuie sa fii constient si sa recunosti fiecare pas pe care l-ai facut. Doar asa vei reusi sa inveti din greselile tale, ba chiar mai mult, si din ale altora.

5. Redefineste-ti obiectivele

Ce anume doresti sa obtii de la afacerea ta? Ce plan ai? Treci prin toate elementele pe care le-ai avut in vedere la incercarea trecuta si revizuieste-le. Fie ca te hotarasti sa incepi intr-un alt domeniu, fie ca il pastrezi pe cel vechi, modifica toti pasii care nu au mers bine in trecut. Nu porni pe acelasi traseu, pentru ca vei ajunge la aceeasi destinatie.

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)