Îți amintești începutul anului 2020? Acea perioadă în care planurile mărețe erau puse pe masă și știam cu toții clar ce ne dorim de la acest an, care ne sunt obiectivele. Privim chiar nostalgic la acele zile în care totul părea presărat cu entuziasm și multe perspective, aici suntem de acord că ne referim la toate planurile, atât personal cât și profesional. Deja era dificilă diferențierea ca brand de angajator, exista deja un grad de migrare mare a angajaților și duceam o luptă crâncenă de atragere a celor mai valoroși angajați.

Luna martie a răvășit toate aceste planuri și idei, iar ce a urmat ne-a făcut să ne dăm seama că poate am ajuns într-un impas, fiind confuzi și nu știm ce cale ar trebui să urmăm. Brusc, dificilul devenea și mai dificil. Grija față de noi și de angajații noștri a venit împreună cu problema competitivității intense pe piația muncii. Ne-am văzut într-o situație de cotitură, în care nu știm ce este bine, nu știm încotro se îndreaptă lucrurile și oamenii. Da, oamenii din echipele noastre și oamenii pe care ne dorim să îi avem în echipele noastre.

Din punct de vedere al bunăstării echipei, reîntâlnirea cu colegii de luni dimineață era unul dintre highlight-urile săptămânii. Depănarea întâmplărilor din weekend, gustul unic al cafelei de luni dimineața ne lipsesc tuturor. Parcă putem simți aroma unică a fiecărei zile, dar este o amintire, nu o trăire de moment, iar intensitatea este diferită. Ne-am mutat biroul acasă, cafeaua aceea aromată cu povești și glume a început să fie detronată de meetingurile online, în care ne vedem, ne auzim, dar nu simțim acel vibe care ne orna fiecare zi la birou.

Tranziția din ce în ce mai pregnantă spre munca de acasă ne-a făcut să ne reinventăm din ce în ce mai mult și să încercăm să găsim un echilibru la intersecția dintre viață profesională și personală. Totul se desfășoară în același spațiu, nu mai există interacțiune cu ceilalți, drumul spre sediul companiei a fost înlocuit cu drumul de la pat la birou. Limita fizică birou – acasă nu mai există. Poate că în unele cazuri acest lucru înseamnă că angajații lucrează mai mult, dar în același timp apare riscul să nu lucreze la fel de eficient, fapt care aduce cu sine creșterea nivelului de stres și care poate influența foarte mult gradul de motivare.

Ca să avem formula completă, se adaugă și limitările sociale. Ne lipsesc pauzele de la muncă, întâlnirile cu partenerii și clienții noștri, în care conturam mai bine discuțiile și deciziile. Ne lipsește lucrul pe care îl consideram atât de normal și banal, dar după care tânjim atât de mult acum: interacțiunea cu ceilalți, simplele glume la care râdeam cu toții în birou, strângerile de mână și saluturile codate.

Schimbarea macazului în procesul de employer branding

Procesul de employer branding a început să capete alte valențe. Unele dintre cele mai importante investiții care ar trebui făcute în acest moment, mai mult ca niciodată, sunt investițiile în employer branding. Da, știm, este mai dificil ca oricând, deoarece suntem forțați să găsim noi căi, să ne reinventăm. Contactul dintre angajator și angajat s-a redus semnificativ, iar acesta este doar unul dintre impedimente, care aduce implicit cu sine factorii de stres, care acționează asupra psihicului fiecăruia dintre noi.

Acum, ca să trecem efectiv la schimbarea macazului, ar trebui să ne amintim activitățile extra-muncă alături de echipele noastre, sălile de relaxare, amenajarea spațiului de lucru, prânzul de vineri, masajul de la birou, abonamentele la sălile de sport și alte beneficii care nu își mai găsesc locul în contextul actual. Provocarea momentului este ca angajatorii să înțeleagă cât de benefică este relația cu angajații și în aceste condiții. Iar cei care vor reuși acest lucru, se vor diferenția. Este important să inducem acea doză de optimism care să contribuie la privirea cu entuziasm a zilei de mâine.

Angajați fericiți și care simt grija angajatorilor în această perioadă

Consiergo, prima companie full service de concierge din România, și-a făcut un scop din asta și aduce serviciile de concierge mai aproape de companii și angajați. În contextul actual aceste servicii nu mai înseamnă neapărat lux sau exclusivism. ConciergeCare înseamnă EmployeeCare.

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Mânați de această dorință de ajuta la adaptarea pe piața muncii și de a transmite grijă față de angajați, Consiergo a conceput un pachet special de servicii, care a pornit de la nevoie angajaților și care să poată ține pasul cu vremurile actuale, care cer înlocuirea beneficiilor salariale clasice, dar în același timp menținerea motivației angajaților și implicarea unui sentiment de grijă față de ei.

Atât de ușor, disponibil oricând. Wish-Say-Get! Consiergo a construit un drum gândit pentru a-și proteja angajații, familiile acestora, partenerii și clienții în aceste vremuri dificile. Serviciile sunt disponibile 24/7 și sunt foarte ușor de accesat: printr-un apel telefonic sau prin utilizarea aplicației dedicate.

Ce servicii cuprinde EmployeeCare by Consiergo?

Echipa Consiergo mizează pe eliminarea expresiei „nu se poate” din vocabular. Fie că este vorba despre o urgență, o nevoie casnică sau o provocare ce ține de limita de timp, Consiergo acoperă această paletă de nevoi și nu numai. Serviciile EmployeeCare cuprind:

Suportul pentru vârstnici: Când ne gândim la părinții sau bunicii noștri, facem orice să îi știm bine și în siguranță. Le suntem recunoscători pentru că ne-au oferit totul, iar acum este rândul nostru să avem grijă de ei. EmployeeCare by Consiergo asigură servicii de livrare mâncare şi medicamente, testări la domiciliu, recomandări medicale, recrutare personal de îngrijire, recomandări cămine pentru vârstnici sau transfer auto, în siguranţă, oricând ai nevoie.

Familie și casă: Știm că timpul liber este prețios pentru oricine și că ne dorim să îl fructificăm cât mai mult. Ei bine, cele două ore pierdute pe zi pentru cumpărături, dus mașina la spălătorie și altele, pot fi folosite pentru altceva. Da, trebuie să ne aprovizionăm sau să ne asigurăm că mașina noastră funcționează și nu avem probleme, dar aceste lucruri pot fi făcute de altcineva. În plus, parcă problemele casnice precum o țeavă spartă sau de electricitate scad în gravitate când știi că ai pe cine să te bazezi să le rezolve.

Îngrijirea copiilor și educație: Grija pentru copiii noștri este pe primul loc! Aprofundarea unui hobby sau a unei limbi străine, acces la experţi din educaţie pentru şcolile locale sau internaţionale, bone, psihologi, medici pediatri, sau chiar de dezvoltarea unui plan personalizat de activitate pentru timpul liber sunt activități populare în rândul părinților. Ei bine, EmployeeCare te ajută cu acestea!

Cum se reflectă beneficiile EmployeeCare by Consiergo în rândul companiilor?

Diferențierea pe piața muncii și aprecierea angajaților sunt doar două dintre dezideratele pe care orice companie le are și care sunt îndeplinite cu ajutorul EmployeeCare, un serviciu nou și unic pe piața din România.

Aceste servicii de concierge pentru angajați sunt o cale ușoară de a oferi beneficii care contează cu adevărat. Angajaţii şi familiile lor se vor bucura de ajutor, vor simți grija și siguranţa de care au nevoie în această perioadă, fapt care impactează în mod direct productivitatea şi loialitatea, dar mai ales sentimentul de apartenenţă la o echipă care îi respectă şi apreciază cu adevărat.

Cum poți avea acces la EmployeeCare by Consiergo?

În primul rând, trebuie să iei legătura cu echipa Consiergo, să le dai câteva detalii despre companie și stilul de viață al angajaților pentru a identifica cel mai potrivit pachet. Costul lunar este unul fix, bazat pe numărul de angajați, însă solicitările sunt nelimitate ca și număr. Apoi începe magia!

Sună tentant, nu? Toate aceste detalii le găsești pe pagina EmployeeCare by Consiergo.

Despre Consiergo

Consiergo este prima companie românească de tip concierge, având un portofoliu bogat de clienți, peste 150 de furnizori de top din toate domeniile și o serie impresionantă de parteneri străini. Compania oferă o gamă variată de servicii premium de concierge, din domenii precum: Business & Personal, Lifestyle & Wellness, Casă & Administrativ, Recomandări Medicale şi Turism & Evenimente.

Consiergo și-a câștigat aprecierea clienților în cei 10 ani de activitate, având în portofoliu companii bancare, financiare, IT sau din industria farmaceutică de renume.