Exista o multime de ghiduri concepute special pentru a te ajuta sa iti cresti audienta si sa castigi niste clienti noi pentru business-ul tau. Insa, chiar daca apelezi la astfel de tehnici, este important sa alimentezi constant relatia pe care o ai cu clientii deja existenti. 

Daca ne gandim la fidelitatea de brand, ar trebui sa ne amintim de Principiul Pareto (cunoscut si sub denumirea de regula 80/20). Conform acestei reguli, 80% din veniturile companiei tale vor veni de la 20% din clientii tai actuali. Adica 20% din efort poate culege 80% din rezultate. Asadar, este esential sa iti mentii clientii fericiti si sa gasesti diverse mijloace prin care sa intretii legatura pe care acestia si-au format-o cu brandul.

Ce este loialitatea brandului?

Loialitatea de brand se refera la clientii care efectueaza achizitii repetate de la tine, au dobandit incredere de-a lungul timpului si aleg in mod constant marca ta in fata concurentilor.

Chiar daca merg intr-un loc cu gandul de a face cumparaturi, dar produsele nu sunt disponibile, vor pleca acasa si vor comanda online in loc sa cumpere o alternativa a acestora (acelasi lucru se aplica si in cazul serviciilor). Aceasta loialitate implica un atasament emotional si o afinitate pozitiva generala pe care o poti castiga dezvoltand o relatie minunata cu clientii.

De ce este important sa-ti construiesti fidelitatea de brand?

Loialitatea de brand este cruciala pentru orice afacere in crestere. Ea te ajuta sa alimentezi baza de clienti, astfel incat sa poti obtine vanzari repetate si sa ai o comunitate de clienti fericiti.

De fapt, clientii fideli ai marcii sunt cadoul care continua sa ofere. Daca sunt multumiti de produsele si serviciile tale, vor dori probabil sa lase recenzii, sa vorbeasca mai departe despre afacerea ta, ajutandu-te astfel sa iti cresti publicul si sa extinzi fidelitatea acestuia.

Se raporteaza ca 60% dintre consumatori le vor spune prietenilor si familiei despre un brand fata de care sunt fideli si 37% vor lasa o recenzie online. Este clar ca, daca poti fideliza un set de clienti esentiali, te poti baza pe o comunitate angajata de cumparatori care asteapta cu nerabdare sa te asculte si sa iti cumpere produsele in mod regulat.

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Care sunt strategiile pentru consolidarea loialitatii marcii?

Partea practica este cea grea, deoarece nu poate fi realizata peste noapte si, cu atat de multe optiuni pe piata, este din ce in ce mai greu de cultivat. Ti-am pregatit aici cele mai utilizate doua modalitati care te vor inspira in cultivarea loialitatii de brand:

Utilizeaza datele clientilor pentru a oferi experiente personalizate. 

Clientii vor sa stie ca sunt auziti si intelesi. Intr-o lume a internetului plina de reclame, poti atrage mai eficient publicul daca te folosesti de mesaje  personalizate si relevante pentru interesele lor. 

De fapt, potrivit Infosys, 73% dintre consumatori au declarat ca prefera sa primeasca reclame personalizate. Daca poti urmari comportamentele si interactiunile clientilor cu afacerea ta, poti astfel crea continut care sa se potriveasca cu experienta respectiva.

Furnizeaza un serviciu online pentru clienti.

Loialitatea de brand se bazeaza pe incredere. Iar clientii vor sa aiba incredere ca te pot contacta oricand cu intrebarile si preocuparile lor si ca poti raspunde in timp util. Ia in considerare faptul ca 67% dintre clienti asteapta un raspuns in 24 de ore si 26% doresc un raspuns in jumatate din acest timp. Fii acolo pentru clientii tai si ei vor fi acolo pentru tine!