Marketingul online, folosit adecvat, poate contribui semnificativ in crearea si dezvoltarea imaginii unui brand si cresterea vanzarilor companiei respective. Tot ceea ce faci pentru business in mediul online trebuie sa aiba ca scop cresterea popularitati brandului sau a vanzarilor. Iata cateva tehnici esentiale pe care le poti folosi in mediul online in 2018.
- Experienta utilizatorului
Publicul tau tinta este ceea ce conteaza. Audienta ta trebuie sa se identifice cu numele, valorile si produsele tale pentru a construi o relatie de lunga durata. Consumatorii cauta in ziua de azi producatori care sunt receptivi la nevoile lor si isi doresc sa aiba o experienta unica prin produse sau servicii personalizate. Datorita acestui fapt, strategia ta de marketing trebuie sa fie conceputa cu foarte multa grija pentru a fi atractiva pentru publicul tau tinta. Straneste-le interesul prin oferirea de continut care informeaza si inspira. Experienta utilizatorului poate deveni eficienta prin continut, canale de comunicare si interfata website-ului. De exemplu, creeaza o sectiune cu intrebari frecvente si foloseste-o pentru a raspunde intrebarilor pe care le primesti via email, telefon sau social media.
- Continut creativ
Dupa cum am specificat si la punctul anterior, continutul reprezinta o parte foarte importanta pe care este bine sa o iei in calcul atunci cand construiesti o strategie de marketing online. Este indicat sa ai continut bine structurat si unic pentru clientii care nu sunt interesati initial de anumite produse. Dupa ce un utilizator a intrat pe site-ul tau este mult mai usor sa il redirectionezi spre pagina de produse decat din afara lui. Jeff Bulla (expert in marketing) spune ca un site trebuie facut dupa structura 80/20. 80% dintre postari nu trebuie sa fie legate de produsele sau de serviciile tale si numai 20% trebuie sa se refere la ceea ce vinzi online. Neil Patel (expert care se ocupa de campaniile de marketing ale companiilor precum Amazon, NBC, HP etc.) vorbeste despre eficienta transmiterii unui mesaj prin intermediul Facebook Messenger in detrimentul campaniilor clasice pe email.
Partea a doua : Sfaturi de marketing online pentru 2018 partea – II