Cu siguranta ca si tu vrei ca noul tau angajat sa aduca o valoare considerabila companiei. Vrei si ca odata cu el, volumul de munca al fiecarui vechi angajat sa scada, iar administrarea sa fie mult mai organizata. Cu siguranta, vrei ca el sa iti aduca rezultatele pe care ti le doresti si de care ai nevoie, integrandu-se perfect in cultura organizationala.

Pentru ca aceste lucruri sa se intample, trebuie sa ai grija inca de la inceput si sa urmezi acesti pasi:

1. Asigura-te ca asteptarile tale sunt realiste si rezonabile.

Daca ai adus un super profesionist, nu inseamna ca poti astepta de la el tot ce nu face un intreg departament. Intr-adevar, trebuie sa stii ce anume sa ii ceri pe termen lung, trebuie sa stabilesti o serie de obiective pentru el, dar nu trebuie sa il pui sa traga la jug in organizatie.

2. Asigura-te ca angajatul intelege ce anume ii ceri.

In general, jumatate din discutiile administrative pe care le purtam raman cu cel putin o mica neintelegere intre interlocutori. Explica pe cat de clar cu putinta asteptarile tale, apoi roaga-l pe noul angajat sa descrie, in linii mari, cum are de gand sa duca la bun sfarsit respectivele cerinte. Fii sigur ca ai parte de comunicare eficienta.

3. Indeparteaza toate obstacolele din organizatie.

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Gandeste-te ca tocmai te-ai angajat la o croitorie, abia astepti sa iti incepi munca, dar ti se spune ca mai ai de asteptat o saptamana pana ti se va putea da o masina de cusut. Ar fi dezamagitor, nu? Inainte de a angaja pe cineva, ai grija sa ii pui la dispozitie toate echipamentele, informatiile si materialele necesare.

4. Instruieste, antreneaza angajatul si ofera-i timp de practica.

Oricat de multa experienta ar avea cineva, nu trebuie sa uiti sa fiecare organizatie este unica in felul ei. Explica-i toate aceste lucruri unui nou angajat si lasa-l sa se obisnuiasca si sa se integreze. Altfel, nu vei avea o valoare ce se va putea identifica cu brandul tau.

5. Asigura-te ca angajatul este motivat.

Da. Conteaza din prima clipa. Oamenii au nevoie de recompense materiale si psihice. Trebuie sa te asiguri ca angajatii, noi si vechi, cred in compania ta, se identifica cu ea si, mai ales, ii sunt loiali. Cum poti face acest lucru altfel decat prin a face totul pentru a-i motiva?

 

Autor: Claudia Caraba