Intr-o piata in care doar cei care inoveaza rezista, solutiile creative sunt bine-venite. Cu toate acestea, chiar daca slujba ta implica sa fii creativ (design, content/copy writing, marketing etc) sau esti intr-o pozitie executiva, mai devreme sau mai tarziu, cu sa intampla sa te lovesti de un blocaj inspirational sau profesional.

 

Asadar, poti aborda cea mai comuna strategie a scriitorilor, sa schimbi biroul de la care scrii cu o cafenea sau un parc. Sau, poti incerca aceste 3 metode de a impulsiona gandirea creativa in echipa ta.

 

 

Strategiile si solutiile creative, inovatoare, intr-o problema de business vin cel mai adesea de la o echipa bine pregatita, in cadrul brainstormingului. Asadar, chiar daca esti un director de creatie sau un manager exceptional de bun, este bine sa ai o echipa pe care te poti baza la nevoie. In special in solutionarea problemelor mari, care pot aparea in cadrul unui proiect.

 

1. Angajeaza oameni diferiti.

Mediul socio-cultural este un factor decisiv in creatie. Cu cat cunosti mai multe obiceiuri, mai multe culturi, cu atat ai mai multe lucruri din care te poti inspira. Asadar, incearca sa angajezi oameni din medii culturale diferite, pentru ca, impreuna, pot aborda o problema din mai multe unghiuri si pot gasi o solutie inovativa.

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Oamenii care provin din acelasi mediu cultural si social tind sa vada lucrurile aproape la fel, deci putin probabil sa gaseasca solutii diverse pentru aceeasi problema in cadrul unui brainstorming.

 

2. Schimba locul.

Va amintiti momentul in care aveati nevoie de ceva dintr-o camera si, odata ajunsi acolo, ati uitat despre ce este vorba? Acest lucru se numeste „efectul cadrului de usa” (eng: doorway effect) si are la baza cel mai simplu mecanism al creierului: curatarea memoriei. Acesta functioneaza pe baza unui eveniment declansator. In acest caz, pasirea prin cadrul usii este evenimentul. Creierul considera cadrul usii o delimitare atat in timp, spatiu, cat si relevanta. In momentul in care ati intrat in camera, hol sau ati iesit pe usa casei, orice s-a intamplat inainte devine irelevant pentru creier. De ce este acest lucru important pentru procesul creatiei?

Exista un numar limitat de actiuni pe care le putem face intr-un spatiu cu care suntem acomodati, iar acest lucru ne afecteaza creativitatea. Ia echipa la o plimbare scurta, nu trebuie sa fie foarte departe, pentru a ii ajuta sa isi curete mintea de vechiile idei si solutii. Un brainstorming in parc sau intr-o cafenea este o solutie rapida si eficienta. Mai ales daca este vremea frumoasa.

 

3. Intalniri in care stati in picioare.

Cand stai in picioare corpul este alert, acest lucru influenteaza si modul, dar si rapiditatea in care oamenii gandesc. In plus, daca stai in picioare, scade riscul de a fi distras de telefon sau calculator, asadar esti mult mai concentrat pe subiect.