Importanta brandului intr-o mica afacere, sau intr-o afacere in curs de dezvoltare, este una foarte mare. Brandingul este estential pentru a avea succes si, in acelasi timp, este cea mai rapida cale prin care compania ta poate sa exprime ceea ce poate oferi.

In cazul startup-urilor si intreprinderilor mici, activitatea de branding este lasata adesea pe ultimul loc, din diferite considerente, cum ar fi problemele de finantare. Aceasta este o mare greseala deoarece marca unei companii reprezinta de cele mai multe ori cheia succesului.

Brandul este „chipul” unei companii in fata lumii. Un brand este reprezentat, de obicei, de un logo prin care este recunoscut. De exemplu, foarte multi cumparatori pot identifica foarte usor o marca precum Heinz sau Apple deoarece numele acestora definesc produsul in sine. Pe scurt, brandul este o cale prin care te percepe clientul.

Pentru a crea un brand este esential sa ai un plan bine gandit si strategic deoarece lucrurile nu se intampla pur si simplu.

Inca nu te-ai convins de importanta brandului intr-o afacere? Iti mai dam cateva motive:

Brandul te face mai usor de recunoscut

Oamenii au tendinta de a face afaceri cu acele companii cu care sunt familiarizati. Daca brandul tau este consistent si usor de recunoscut, ii poate ajuta pe oameni sa se simta mai in largul lor atunci cand achizitioneaza produse sau sevicii de la tine.

 

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Brandul te ajuta sa te diferentiezi de competitie

Pe piata mondiala de astazi este foarte important sa stii sa te diferentiezi de multime. Un brand original si bine gandit, cu siguranta te poate ajuta sa faci acest lucru.

 

Brandul ofera motivatie si directie angajatilor

O buna strategie de branding ofera personalului tau claritatea ca trebuie sa fie o echipa de succes. Aceasta le spune cum sa actioneze, cum sa castige si cum sa atinga obiectivele companiei.

 

Un brand puternic genereaza referinte

Oamenilor le place foarte mult sa imartaseasca altor persoane experientele lor placute. Oamenii poarta branduri, mananca branduri, asculta branduri si vorbesc in mod constant despre brandurile pe care le iubesc. Probabil nimeni nu ar putea povesti o experienta legata de un produs sau un serviciu fara sa isi aminteasca si brandul acestora.

 

Un brand puternic ajuta clientii sa stie la ce sa se astepte

Un brand consistent si clar nu va pune clientul in dificultatea de a alege deorece acesta va sti exact la ce sa se astepte.

 

Brandul te ajuta sa te conectezi emotional cu clientii

Un brand bun creeaza conexiuni cu oamenii la nivel emotional deoarece acestia pur si simplu au o stare de bine atunci cand cumpara o anumita marca ce le inspira incredere.