Optimall by AROBS este o companie cu peste 15+ ani experiență care a dezvoltat soluții software de mobilitate pentru industriile FMCG și nu numai. Soluțiile dezvoltate de noi sunt următoarele: SFA, WMS, TMS, SMIS și WebAPI. Toate aceste soluții se pot integra cu peste 73+ sisteme de gestiune.

  • Optimall SFA– este o soluție care te ajută la automatizarea forței de vânzări;
  • Optimall WMS– soluție pentru automatizarea proceselor dintr-un depozit;
  • Optimall SMIS (Smart Mobile Inventory System)– soluție pentru inventarierea mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar;
  • Optimall Logistic (TMS)– soluție pentru automatizarea rutelor de livrare;
  • Optimall WebAPI – soft privind sincronizarea informațiilor între un marketplace și sistemul de gestiune ERP.

            Optimall WMS este perfect pentru tine dacă deții un depozit și îți dorești ca procesele care se efectuează în depozitul tău să fie automatizate și în trend cu secolul vitezei și era tehnologiei în care ne regăsim. Gestionarea recepțiilor, managementul stocului/lot/locații al produselor, inventarierea lor, mișcările interne ale produselor din depozit îți sunt puse la dispoziție de către softul de automatizare Optimall WMS, dezvoltat de echipa Optimall by AROBS.

            WMS acoperă activități precum:

Recepția mărfurilor care se realizează cu ajutorul cititoarelor de coduri de bare scanând marfa atunci când sosește în depozit și creând un document de NIR electronic sau validând o recepție sau comanda furnizorului deja înregistrată în ERP.

Așezarea mărfurilor în depozit în funcție de capacitatea locațiilor din depozit și a stocului pe locații, asigurându-ți tot timpul o imagine cât mai clară a spațiului de depozitare disponibil, dar și o eficientizare a acestuia.

Picking-ul este automatizat, angajații pot vizualiza comenzile înregistrate în ERP direct pe terminalul mobil, realizând picking-ul conform unui traseu optim sugerat de WMS.

Inventarierea se efectuează prin scanarea codurilor de bare și introducerea cantității, în urma acestui proces rezultând raportul de inventar cu diferențele între scripticul din ERP și stocul rezultat în urma inventarului.

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

            Optimall SMIS este un software de inventar care te ajută să ții evidența tuturor mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar din compania ta. Această soluție a fost dezvoltată pentru a reduce și optimiza timpul de lucru al personalului care se ocupă de inventariere. Optimall SMIS (Smart Mobile Inventory System) permite îmbunătățirea calității inventarierii activelor cu ajutorul codurilor de bare.

Beneficiile softului de inventar sunt:

  • Identifici mult mai rapid activele prin scanarea acestora;
  • Planifici activitățile de mentenanță și service al activelor;
  • Economisești timpul prin creșterea eficienței operaționale;
  • Generezi mai multe tipuri de operațiuni și documente;
  • Ai acces la rapoarte personalizate.

                        Dacă vei considera că una dintre soluțiile noastre pentru automatizare se potrivește profilului de business al companiei tale, nu ezita să ne suni la numărul de telefon: 0752 065 708  pentru a-ți putea oferi mai multe detalii.