Dezvoltarea afacerii la nivel internațional poate deveni acum realitate. Cu un plan de afaceri bine gândit şi parteneri de încredere, orice idee măreață poate prinde contur.

Internetul şi soluțiile virtuale dezvoltate cu ajutorul tehnologiei transformă modul de realizare a afacerilor. În contextul actual se găsesc rapid numeroase oportunități de creștere şi dezvoltare. Totuși, diferențele  lingvistice continuă să fie pentru mulți antreprenori barierele care pun frână dezvoltării. Aceste bariere pot fi depăşite cu uşurinţă când ai alături o echipă dinamică și parteneri potriviţi care furnizează servicii profesioniste de interpretariat. Pentru că o afacere de succes nu este una creată în jurul hazardului,  iată care sunt cei trei factori care asigură reuşita unui business la nivel global: produsul potrivit, oamenii potriviţi, traducătorii potriviţi.

Produsul potrivit – începutul unui business promițător

Primul pas este să descoperi sau să creezi  produsul perfect, serviciul perfect, ideea genială cu care să porneşti. Să ai în portofoliu un produs foarte bun, de care toată lumea are nevoie constituie un avantaj în orice afacere. Dacă deja deții acest produs de succes, a venit timpul să îl faci cunoscut,  să treci barierele şi să îl oferi lumii întregi!

Oamenii potriviți – cu o echipă compactă, afacerea devine mai sigură

Fie că eşti la început de drum, fie că ai experienţă şi activezi de mai mult timp în mediul business, ai nevoie de o echipă de încredere pentru a avea succes. Dacă vorbim de producție, oamenii din echipa ta se vor asigura că produsele lansate pe piaţă vor avea aceeași calitate înaltă cu care ți-ai obișnuit clienții. Când vorbim de servicii şi produse pe segmentul de creație, ai nevoie de oameni care cunosc perfect bunele practici şi toate detaliile legate de viziune, autonomie, drepturi intelectuale. Echipa pe care o ai alături trebuie să fie realizată din oameni competenţi, oameni creativi, oameni serioși care susțin afacerea şi contribuie la dezvoltarea acesteia. 

Traducătorii potriviți  – fără bariere, afacerea crește global

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Când cifrele contabile sunt prielnice, este clar ca că a venit momentul să creşti, să creezi noi parteneriate prin care să îţi faci brandul cunoscut tuturor. Colaborând cu echipe de interpreți profesioniști, reușești să treci barierele lingvistice şi să creezi relații favorabile. Utilizarea resurselor umane potrivite în momente cheie te ajută să ai succes. 

Alături de traducători profesionişti, experimentaţi, reușești să evoluezi, să ai o nouă viziune asupra lucrurilor sau să descoperi noi resurse. Fie că dorești să semnezi documente importante, fie că vrei să faci legătura cu viitorii parteneri, este esențial să ai alături de tine persoane specializate, cu experienţă vastă, care îţi oferă acces la traducere fluidă, atât ţie, cât şi colaboratorilor. În sesiunile de negociere în vederea dezvoltării, colaboratorii interpreţi sunt persoane indispensabile, deoarece de abilitățile şi experienţa acestora depinde buna desfășurare a negocierilor şi bineînțeles, dezvoltarea companiei.

De reţinut:

  • Pentru a avea succes la nivel global trebuie să ai un produs/serviciu bun.
  • Oamenii cu care colaborezi sunt esenţiali pentru succesul afacerii tale.
  • Când vrei să te dezvolți, să creşti, să treci granițele, ai nevoie de traducători şi interpreţi cu experiență pentru a avea garanția că mesajul tău ajunge corect la partenerii externi.