Resursele umane joaca un rol important in profitabilitatea si mentinerea unei linii de plutire in cadrul unei firme. Departamentul de resurse umane se ocupa de domeniul vast si complicat al relatiilor dintre angajator si angajati.

Asta inseamna identificarea nevoilor de angajare, efectuarea de interviuri, educarea angajatilor in ceea ce priveste salarizarea, beneficiile si practicile la locul de munca si multe altele.

Forbes a postat de curand un articol in care se vorbeste despre trendurile in HR care au puterea sa-ti trasforme organizatia in 2019.

https://www.forbes.com/sites/forbeshumanresourcescouncil/2019/01/30/the-future-is-now-three-hr-trends-that-will-transform-your-organization-in-2019/#78705873e9ce 

Iata despre ce este vorba:

1. HR si marketing lucreaza impreuna pentru branding-ul companiei.

Modul in care brandingul influenteaza clientii, de la constientizare pana la loializare pe termen lung, la fel si un candidat isi face o parere si o imagine despre compania ta sau brandul tau prin intermendiul HR-ului. Asta inseamna ca impresia pe care si-o face la interviu va influenta profund decizia de a accepta o pozitie si de a ramane, in final, in compania ta.

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

In zilele noastre, aplicantii isi pot crea o imagine despre brand sau companie din multe surse: pagina web, recenzii si, mai ales, dintr-un simplu interviu. Asa ca, foate important este ca departamentul de HR sa fie aliniat cu departamentul de marketing. Mai ales cand, conform unui studiu, un sfert din candidati ar refuza jobul perfect din cauza unei imagini mai putin bune a companiei.

2. Diversitate

Termenii “diversitate” si “incluziune” au devenit din ce in ce mai importanti. Asa ca, oamenii de HR nu ar trebui sa faca diferente in ceea ce priveste:

  • Locatia – oamenii care vin dintr-o zona mai indepartata sau chiar din alt oras ar trebui sa aiba sanse egale cu cei care locuiesc in proximitate. Mai mult, nu trebuie sa existe diferente intre oamenii din mediul rural si cel urban.
  • Afiliere generationala – locul de munca modern trebuie sa cuprinda toate generatiile. De multe ori, persoanele mai in varsta nu au sanse in fata tinerilor. Insa acest trend este depasit. Pentru inspiratie, recomandam filmul The Intern.
  • Niveluri de educatie – unele dintre cele mai mari companii din lume, ca Google, nu mai au criteriu in angajare diplomele obtinute in facultate. In schimb, se concetreaza mai mult pe abilitati practice.

 

3. HR trebuie sa sprijine o cultura de munca flexibila

Programele de lucru flexibile ofera avantaje grozave atat pentru angajati, cat si pentru angajatori. HR-ul joaca un rol important in promovarea unui program de munca fluid si in sustinerea unui model de lucru ideal pentru afacere. Acesta include capacitatea de a lucra de la distanta si de a lucra in timpul orelor libere.