In momentul in care te hotarasti sa vinzi o afacere, trebuie sa stii ca sunt anumite aspecte pe care sa le iei in calcul, pentru a-ti asigura succesul, pentru a incheia o tranzactie asa cum iti doresti. Iata patru lucruri pe care sa nu le omiti in situatia aceasta.

Ordoneaza-ti actele si documentatia.

Primul lucru pe lista ta de sarcini este sa te asiguri ca afacerea functioneaza cat mai eficient cu putinta la momentul actual, dar mai mult decat atat, trebuie sa poti demonstra ca asa este, oricui, oricand.

Potentialii cumparatori nu te vor astepta sa cauti jumatate de ora in dosare pentru a gasi documentul X si nici nu vor accepta ca tu sa nu poti sa dai pe loc un raspuns la o intrebare de baza.

Asadar, ordoneaza-ti toate documentele si reciteste anumite declaratii pentru a te putea prezenta ca o persoana organizata, cu capul pe umeri si picioarele pe pamant.

Gestioneaza-ti timpul in mod eficient.

Cauta momentul oportun. O afacere se vinde cel mai usor si cel mai bine atunci cand cifrele sunt in ascensiune. Asadar, tu trebuie sa te gandesti ce moment al anului iti este cel mai favorabil. Spre exemplu, daca afacerea ta ofera felicitari de Craciun, nu incerca sa o vinzi in luna februarie.

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Cere ajutorul unui expert.

Nu te gandi ca in momentul in care apelezi la ajutor specializat, iti calci pe orgoliu, scazi in ochii celorlalti sau demonstrezi ca nu ai expertiza necesara. Foarte multi oameni asa pun problema, dar adevarul este in partea opusa. Fiecare este specialist in ceva si stie sa faca respectivul lucru mai bine decat altcineva.  Pot exista aspecte pe care tu poate ca le omiti. Poate nu sti cum sa calculezi anumite taxe sau cum sa stabilesti un pret corect. Un expert iti va rezolva aceste probleme.

Totodata, in aceasta perioada, principala ta sarcina este sa iti mentii afacerea la un nivel inalt de functionare. Asa ca, lasa celelalte treburi in mainile specialistilor si tu dedica-ti tot timpul pentru a le face pe ale tale.

Nu te axa doar pe prezent.

Am tot vorbit despre cat de important este sa stii cum sa arati faptul ca afacerea ta este in ascensiune, dar, nu trebuie sa omitem nici viitorul preconizat al companiei. Nimeni nu vrea sa cumpere o afacere care o duce bine, dar nu are sanse de dezvoltare. Incearca sa oferi, pe langa afacerea la cheie si un plan de dezvoltare pentru a demonstra in cel mai bun mod succesul pe care il poate atinge cumparatorul.

Autor: Claudia Caraba