La aceasta intrebare te poti astepta la o varietate foarte mare de rapsunsuri. Si este normal, pentru ca domeniul este foarte vast si atunci si posibilitatile ca atare sunt nenumarate.

Cu toate acestea, m-as risca sa imi prezint o versiune posibila asupra acestui subiect.
Din punctul meu de vedere, un management de calitate este atunci cand nivelul de angajament al celor ce lucreaza in companie este mai mare de 50%. In acest caz, inseamna ca managerul nu doar si-a facut onorabil datoria, dar este evident preocupat de cresterea oamenilor de sub comanda sa. Iar acest aspect este, daca vreti, cel mai insemnat scop al muncii de manager, pe care multi, este adevarat, il eludeaza sau il ignora pur si simplu, sub presiunea activitatilor “urgente si importante”.

Cei mai “periculosi” manageri sunt aceia pentru care orice lucru pare a fi urgent si important. De fapt, ei vor sa-si dea cat mai multa importanta.

Zilele trecute imi povestea cineva de un CEO al unei mari companii care nu doar ca se preocupa nepermis de mult de activitatile administrative (de la cumparatul mobilei de la IKEA si caratul ei la firma, pana la innumaratul si redistribuitul cosurilor de gunoi), dar nici nu-i lasa pe angajati sa-si faca munca pentru care au fost angajati. Iar cel ce imi povestea se gandea daca CEO stie ce anume are e l de facut in firma aceea?  Evident, ca gradul de demotivare creste spectaculos, din spusele persoanei, intr-un loc de munca unde marea majoritate a angajatilor isi faceau cu drag si placere munca. Si acum le place ce fac, dar interventiile CEO-ului sunt din ce in ce mai descumpanitoare pentru ei, de neinteles si absurde.

Pentru a avea un angajament in firma de peste 50% este necesar sa:

  • Implici in decizii cat mai multi oameni, de preferinta fiecare pe nivelul sau de operare;
  • Te preocupi constant de cresterea angajatilor si dezvoltarea lor;
  • Veghezi ca fiecare sa-si asume responsabilitatea in functia sau pozitia pe care o are;
  • Ai grija ca regulile si procedurile sa fie respectate de toti, fara exceptie;
  • Evaluezi constant si echilibrat performanta angajatilor;
  • Recompensezi promt si corespunzator performanta.

Desi, dupa cum vedeti, nu este nici complicat si nici un proces foarte laborios, cele 6 reguli de mai sus sunt extrem de rar respectate sau macar amintite din cand in cand.

De ce se intampla asta?

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Pentru ca foarte multi manageri, mai ales de nivel inalt, ajung in aceste pozitii fara a avea habar ce au de facut in noua calitate;

Pentru ca foarte multi manageri sunt avansati pentru anumite comptente sau abilitati manifestate in pozitia avuta anterior si ei continua sa faca ceea ce stiu mai bine, desi in noua pozitie nu de asa ceva este nevoie, ci de cu totul alte lucruri/competente;

Pentru ca uneori sunt promovati “yes-man-i” pentru comoditate si consolidarea pozitiei cucerite;

Pentru ca, fiind in necunoasterea noului rol obtinut, cei mai multi manageri abuzeaza de pozitie pentru a-si impune punctul de vedere, asta daca mai intreaba cate ceva, pe cate cineva.