Atunci cand consultam piata imobiliara, fie in calitate de clienti, fie ca vanzatori, vrem sa obtinem cel mai avantajos rezultat. De multe ori, lipsa de cunostinte legate de colaborarea cu o agentie imobiliara, neincrederea si convingerea ca propriile nevoi si posibilitati ne ofera destula cunoastere ca sa ne descurcam si singuri ne face sa evitam agentiile de profil. 

Sunt multe prejudecati legate de activitatea agentilor imobiliari, insa o abordare rationala, centrata pe castig, fie financiar sau legat de standardul de viata ori eficienta in afaceri, va demonstra ca beneficiile colaborarii cu o agenție imobiliara sunt substantiale. Iata-le pe cele mai importante: 

Accesul la competente si informatii superioare  

  • Agentii imobiliari sunt buni cunoscatori ai pietei. Informatiile acumulate datorita contactului permanent cu aceasta sunt mai sigure si mai relevante decat ale unei persoane din afara domeniului. Un agent imobiliar recunoaste aspectele care cresc sau scad valoarea unei proprietati si, prin urmare, estimeaza valoarea acesteia cu acuratete. 
  • Agentii imobiliari au liste detaliate cu proprietati, ceea ce faciliteaza gasirea unui imobil care sa ne satisfaca cerintele. In plus, un sfat venit de la un agent care cunoaste zona in care vrem sa ne mutam ne poate scuti de dezamagiri ulterioare. De asemenea, exista baze de date cu potentiali cumparatori, care cresc sansele de a vinde sau inchiria un imobil.  
  • Un agent este si un bun vanzator. Calitatile personale si pregatirea in domeniu fac diferenta intre rezultatele unui profesionist si ale unei persoane care incearca sa se descurce pe cont propriu. Chiar daca este posibil sa gasim o locuinta buna sau sa obtinem un pret convenabil si singuri, riscul de a esua este mult mai mic daca suntem ajutati de un agent imobiliar.

Mai putin stres, mai mult timp castigat

Stim cu totii cat de anevoios este procesul vanzarii sau cumpararii unei proprietati. Fixarea unui pret il pune pe vanzator in situatia de a cerceta piata, lucru care consuma timp si nu ofera garantia unei aproximari corecte. Promovarea necesita, de asemenea, timp. Programarea si efectuarea vizitelor potentialilor cumparatori pot deveni o adevarata bataie de cap, mai ales ca, de multe ori, nu au o finalitate pozitiva.

Pe de alta parte, cumparatorii se simt deseori pierduti in multimea de oferte si evalueaza gresit imobilele respective. Altii, indecisi si neincrezatori, pierd timp sau amana achizitionarea unei locuinte sau a altui tip de spatiu, spre propria pierdere.

Agentiile imobiliare stiu cum sa isi organizeze activitatea, astfel incat procesul de vanzare, cumparare sau inchiriere sa fie cat mai fluid. Promovarea realizata profesionist este un mare plus, la fel si eliberarea de grija hartiilor si a birocratiei. Faptul ca agentia se ocupa de toate activitatile greoaie mentionate mai sus ne scuteste de un consum mare de timp si energie.   

Sanse crescute de a incheia o tranzactie avantajoasa

Experienta, informatiile si abilitatile agentilor cresc probabilitatea de a gasi clienti si de a incheia o tranzactie avantajoasa. Un agent bun stie sa puna in valoare avantajele unei proprietati si sa negocieze. De asemenea, comisionul care ii revine din vanzare il motiveaza sa obtina un pret cat mai bun. 

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Un plus de valoare

Pentru o companie, colaborarea cu o agentie imobiliara poate reprezenta un avantaj important. Spatiul de lucru influenteaza productivitatea angajatilor, vizibilitatea si accesibilitatea. In functie de zona aleasa, alegerea spatiului poate fi o sarcina dificila. O companie care este interesata, de exemplu, de inchirierea unui spatiu de birou in zona Alba Iulia va cauta o cladire care sa corespunda cerintelor specifice. Datorita consultantei oferite de un agent imobiliar, procesul va fi rapid si eficient. Asadar, agentia va ajuta compania sa creasca.

Pe langa avantajele de mai sus, colaborarea cu o agentie imobiliara este utila si pe termen lung. Piata imobiliara fluctueaza, astfel ca agentiile informeaza clientii cu care colaboreaza in legatura cu schimbarile care le pot aduce noi beneficii.