In acest moment, in tara noastra reprezentantele sexului frumos reprezinta circa 75% dintre cumparatorii online de haine si accesorii. Potrivit unor date publicate de magazinul online Fashion Days, parte a grupului Naspers, cumparatorii de sex masculin sunt mai putini, insa fac achizitii mai scumpe decat femeile. In plus, barbatii sunt mai loiali fata de brand-uri, conform unui studiu al magazinului mentionat.

Acesta este un magazin online care inregistreaza vanzari de circa 100 milioane euro in regiune in fiecare an. Tara noastra reprezinta cea mai mare piata dintre cele sapte pe care retailer-ul este prezent, iar preferinta romanilor pentru produse foarte scumpe este data de faptul ca exista clienti care au cumparat online ceasuri, accesorii sau genti de 4 sau 5.000 euro.

Acest retailer online este specializat pe domeniul haine si accesorii, avand 500.000 de produse de la o mie de brand-uri. Vanzarile anuale in cele sapte tari in care activeaza magazinul online sunt de 100 milioane euro, tara noastra reprezentand cea mai mare piata in acest moment.

Desi reprezentantele sexului frumos reprezinta circa 75% din clienti, o parte dintre acestea efectueaza si cumparaturi pentru barbati. Potrivit expertilor, barbatii sunt cumparatori buni deoarece sunt loiali si schimba brandul mai greu, petrec mai mult timp pe site pentru cumparaturi, aleg produse mai scumpe si platesc deseori cu ajutorul cardului.

Clientii romani sunt mai interesati de hainele clasice

Din punct de vedere al diferentelor dintre clientii romani si cei din Europa Centrala, se poate spune ca cei din Cehia, Polonia si Ungaria sunt mai atrasi de hainele sport, iar romanii sunt mai interesati de haine clasice sau de cele feminine. In plus, in tara noastra se vand mai bine marcile de traditie, iar romanilor le plac lucrurile foarte scumpe.

Potrivit statisticilor, cele mai scumpe produse achizitionate sunt ceasurile si gentile de pana la 4-5.000 de euro, mai ales ca acestea sunt in general cu 10 procente mai ieftine decat in magazinele normale.

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Fashion Days face parte alaturi de eMAG din grupul Naspers si are circa 550 de angajati in regiune. Compania a fost fondata in anul 2009 de catre antreprenori elvetieni si si-a extins afacerile in Romania, Bulgaria, Cehia, Ungaria, Polonia, Slovacia si Slovenia. Incepand din anul 2011, magazinul online face parte din gigantul media Naspers care detine in tara noastra eMAG, autovit.ro, PayU si olx.ro.

 

Mihai Matei