CODECS te invita la Cursul Tehnici avansate de interogare, elicitare si body language, care va avea loc in data de 21-22 mai 2022 online sau la Sediul CODECS.

ESCRIEREA PROGRAMULUI

Acest curs se adreseaza celor care, in discutiile cu clientii, fac eforturi de a afla detaliile necesare derularii activitătii profesionale (ex: avocat – client) si care totdata, se confrunta cu riscul preluarii unor date neadevarate sau incomplete de la acestia.
Participantii vor invăta tehnici avansate de interogare, elicitare si cum sa utilizeze Metoda R.E.A.D. din body language.
Structura cursului include si exercitii de integrare a celor trei metode, in scopul obtinerii de la interlocutori a informatiilor necesare, complete si pentru verificarea/evaluarea sinceritătii cu care comunica acestia.

OBIECTIVE

La sfarsitul cursului participantii vor cunoaste:
  • structura unui interogatoriu de tipul avocat-client;
  • cum se realizeaza un astfel de interogatoriu;
  • parghiile pshologice pe care le putem folosi;
  • tehnici de utilizare a limbajului verbal;
  • conditii si forme de realizare a elicitarii;
  • tehnici de elicitare;
  • utilizarea Metodei R.E.A.D. din body language;
  • folosirea limbajului non-verbal pentru identificarea minciunii;
  • utilizarea simultana si folosirea integrata a celor trei metode: tehnici avansate de interogare, elicitarea si body language.

STRUCTURA

1. Tehnici avansate de interogare

  • Interogatoriul avocat-client vs interogatoriul procuror-invinuit/inculpat, diferente si asemanari.
  • Interogatoriul avocat-client

          – caracteristicile interogatoriului;
          – reguli tactice;
          – strategii de interogare – tipurile de interogatorii;
          – echipa de interogare;

  • Cum se procedeaza – proceduri si recomandari;
  • Motivația, atentia, supozitia, afectivitatea;
  • Mecanismele de aparare psihica versus stimulare psihica;
  • Tipologii de persoane interogate;
  • Tehnici de utilizare a limbajului verbal;

2. Tehnici de elicitare
Elicitarea – este o tehnica utilizata legal, pentru a aduna informații intr-un mod discret. Este o conversatie cu un scop precis: sa colectezi acele informații de care ai nevoie, care nu sunt disponibile imediat si public dar, fara a ridica suspiciuni interlocutorului, ca discutia a fost dirijata in acest sens (adica tinta este determinata sa furnizeze informatiile vizate, fara sa isi dea seama ca face acest lucru). Conditii si forme de realizare a elicitarii:
– conjuncturala;
– planificata;
– permanentizata;
– realizata de o singura persoana;
– realizata in echipa;
– in cadrul activitătilor zilnice;
– in cadrul exploatarii stimulate.
Cum se procedeaza – proceduri si recomandari;
De ce functioneaza elicitarea si cum putem devia incercarile de elicitare;

3. Body language   Metoda R.E.A.D.
R – revizie (examinare) – obiective de atins;
E – evaluare – harta mentala;
– instrumente de analiza;
– emisfericitatea cerebrala;
– psihogeografia;
– paradigma OCEAN.
– canale senzoriale;
– gesturi si posturi caracteristice canalelor senzoriale.
A – analiza – ce e normal intr-o anumita cultura si similaritatile intre indivizi?
– analiza gesturilor cu tigara.
– imaginea holistica asupra persoanei analizate: crearea de ipoteze;
– Valori, atitudini, comportamente.
D – decizie – folosirea limbajului non-verbal pentru a convinge;
– folosirea limbajului non-verbal pentru identificarea minciunii.



4. Utilizarea simultana si folosirea integrata a celor trei metode
Cum se procedeaza pentru – a obtine informatiile pe care le doresti;
– a sesiza daca interlocutorul te minte.

DURATA

  • Durata programului este de 2 zile consecutive de training per grupa de cursanti.
  • O zi de training contine 6 ore de lucru efectiv, dispuse in 4 sesiuni de 1 ½ h.

Detaliile evenimentului

Cand

21-22 mai 2022

Unde

Online sau la Sediul CODECS

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate B2B. Principala linie de activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu” prin care ne propunem să oferim mediului de afaceri românesc un spaţiu profesionist de discuţii şi networking. Combinând  metode de comunicare şi business matchmaking, oferim partenerilor noștri modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri şi creând oportunităţi de parteneriat strategic.