Ca proprietar de restaurant, stii ca mancarea de calitate si serviciile exceptionale sunt cheile satisfactiei si pastrarii clientilor si sunt esentiale pentru ca restaurantul tau sa aiba succes.

Toate acestea nu inseamna nimic daca nu ai cel mai important instrument: softul de restaurant.

Softul de restaurant creeaza un sistem complet conectat intre gazda, servere, bucatarie si birou. Nu exista nicio lacuna cu privire la tranzactiile de vanzare sau la gestionarea stocurilor, deoarece toate aceste informatii sunt gazduite de program intr-un loc singur si accesibil.

Iata care sunt primele 5 avantaje ale utilizarii unui soft de restaurant:

1. Vanzari corect urmarite

Poti gestiona un volum mare de numerar si carduri de credit in fiecare ora din fiecare zi. Softul de restaurant te ajuta sa urmaresti fiecare vanzare pe care o faci cu usurinta si precizie. Informatiile colectate iti permit sa iei cele mai bune decizii pentru afacerea ta in viitor.

De exemplu, poti vedea care sunt preparatele din meniu cele mai populare la sfarsitul zilei, astfel incat sa te poti pregati mai bine pentru cererea de maine. Aceasta optiune oferita de softul de restaurant mareste productivitatea, atat pentru tine cat si pentru personal, lucru care va poate ajuta sa va concentrati mai mult pe servirea clientilor.

2. inventar mai bine gestionat

O durere de cap pentru orice proprietar de restaurant este modul de urmarire eficienta a inventarului, mai ales cand exista o multime de comenzi. Softul de restaurant te va ajuta sa gestionezi mai bine ceea ce este in stoc, oferind o imagine exacta si actualizata a articolelor disponibile.

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Softul urmareste detalii despre fiecare produs, cum ar fi numarul vanzarilor, data vanzarilor si pretul. Acesta urmareste si controleaza automat inventarul printr-un proces de scanare care iti va elibera timpul si resursele pentru alte prioritati de afaceri.

Un beneficiu urias adus de softul de restaurant este capacitatea sa de a analiza datele de vanzari anterioare. Acest lucru te va ajuta sa iei decizii mai inteligente in viitor. Analiza de inventar este o componenta necesara pentru a gestiona bugetul precum si pentru a face modificari care afecteaza finantele.

3. Rapoarte detaliate

Un beneficiu urias adus de softul de restaurant il reprezinta rapoartele detaliate pe care le genereaza. Datorita tuturor informatiilor pe care le inregistreaza, softul creeaza rapoarte despre vanzari, tranzactii cu carduri de credit, vanzari individuale ale angajatilor, stoc, inventar, profit si pierderi.

Acest lucru se poate face pe orice terminal, in orice moment, pentru informatii in timp real despre afacerea ta. Poti utiliza toate acestea pentru a identifica cele mai populate ore din zi in care oamenii viziteaza restaurantul sau ce elemente din meniu te costa mai multi bani decat produc.

4. Continuitate cu bucataria si barul

Un soft de restaurant trimite automat comenzile direct la bucatarie sau bar cand sunt introduse.

Acest lucru elimina orice confuzie lagata de scrierea de mana sau mesajele suplimentare, deoarece softul este foarte specific si suficient de clar pentru ca toata lumea sa inteleaga. Poti programa softul pentru a trimite comenzi catre diferite “departamente” din bucatarie. De asemenea, softul iti ofera siguranta ca ca toate comenzile sunt plasate corect si prompt.

Atat clientii restaurantului, cat si personalul vor fi multumiti de aceasta scadere a timpului de livrare a comenzilor precum si de plasarea lor corecta.

5. Afisare meniu mai buna

Angajatii petrec mai putin timp in cautarea unui element din meniu daca utilizeaza softul de restaurant. Acest lucru permite divizarea meniului in sectiuni similare, cum ar fi aperitive, feluri de mancare principale, bauturi si deserturi.

In loc de un registru vechi in care fiecare pret este introdus manual sau articolele sunt imprastiate, utilizarea categoriilor ajuta personalul sa dezvolte o rutina mai rapida pentru efectuarea platilor. Cel mai mare beneficiu al acestei functii este procesul de checkout mai usor si mai rapid pentru clientii tai.

In cele din urma, beneficiile unui soft de restaurant sunt productivitatea crescuta, urmarirea eficienta a vanzarilor, managementul mai bun si clientii mai multumiti. Daca si tu esti in cautarea unui soft pentru restaurantul tau, Cria Soft iti ofera solutia.

Ei iti ofera suportul necesar pentru a elimina neplacerile aparute in procesul de vanzare si gestionare a afacerii tale si iti pun la dispozitie echipamente conforme cu prevederile legale, echipamente complementare (dar necesare) afacerii tale, consumabile avizate de autoritati si, nu in ultimul rand, solutii soft de gestionare a activitatii comerciale.