Instagram Stories este folosit zilnic de aproximativ 500 de milioane de oameni. Snapchat a fost prima aplicatie care a introdus aceasta caracteristica, in care oamenii ar putea impartasi o poveste valabila 24 de ore.

Dupa ce Instagram a integrat aceasta functie, brandurile au inceput rapid sa o foloseasca si au imbratisat-o ca pe o noua modalitate de a se conecta cu publicul lor. 

Un om obisnuit petrece patru ore in fiecare zi pe dispozitivele mobile, iar jumatate din acest timp este petrecut pe platformele sociale.  Majoritatea oamenilor sunt dependenti de social media, iar povestile sunt tipul perfect de continut pentru a fi vizualizat pe smartphone, laptop sau tableta. Acest lucru se datoreaza in principal faptului ca povestile sunt rapide, captivante si potrivite pentru o experienta de vizionare mobila.

Acestea fiind spuse, piata este suprasaturata, multe brand-uri folosind deja aceasta platforma pentru a se conecta cu publicul lor. Deci, poate fi din ce in ce mai dificil pentru organizatiile de petutindeni sau persoanele fizice sa reproduca succesul companiilor care au folosit Instagram Stories inca de la  inceput.

Pentru astfel de cazuri, este esential sa stii cum functioneaza Instagram Stories si ce tactici ar trebui sa aplici pentru a obtine cele mai bune rezultate.

Asadar, fara alte adaugiri, ti-am pregatit aici o lista cu cele mai eficiente 3 sfaturi pentru a crea povesti de succes, pe care utilizatorii le vor aprecia cu siguranta:  

Foloseste text simplu!

Chiar daca nu exista reguli specifice de urmat cand vine vorba de textul pe care il utilizezi in povestile Instagram, trebuie sa fii atent la numarul de cuvinte folosite.

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Este recomandat sa utilizezi mai putine cuvinte, deoarece ar putea plictisi utilizatorii, indemnandu-i sa paraseasca povestea ta inainte de a primi in totalitate mesajul. Ar trebui sa utilizezi cat mai putin text, dar suficient de descriptiv pentru a clarifica ceea ce vrei sa transmiti. Pana la urma, Instagram Stories este o modalitate de a transmite continut vizual in cea mai mare parte. 

In legatura cu plasarea textului, este recomandat sa iti asezi mesajele text fie in partea centrala, fie in partea de jos a ecranului. Mai mult decat atat, pastreaza-ti textul informativ si generic si evita mesajele promotionale lungi care ofera o sumedenie de detalii tehnice.

Textul ar trebui sa comunice imediat miezul mesajului si sa incurajeze utilizatorii sa gliseze pentru a vedea mai multe despre compania ta, deoarece majoritatea oamenilor obisnuiesc sa deruleze rapid si se prierd prin fluxul de povesti fara sa acorde foarte multa atentie continutului.

Ofera o recompensa, nu doar o poveste.

Aceasta strategie face diferenta de cele mai multe ori. Cu toate ca nu poate fi folosita in fiecare poveste, utilizarea ei ocazionala duce la povesti de succes.

Publicului ii place continutul interactiv, deoarece este un mod excelent pentru ei de a se conecta cu brandul tau. Dar, ceea ce le place si mai mult este continutul interactiv din care au ocazia sa castige ceva. Pana la urma, toata lumea iubeste o recompensa!

Concursurile si povestile cu intrebari sau sondaje au reusit intotdeauna sa atraga atentia oamenilor mai bine decat cele clasice. Oferind o recompensa tentanta este o strategie eficienta pentru a determina utilizatorii sa faca un swipe up.

Iata cateva recompense usor de integrat in povestile tale:  

  • Informatii scurte despre reduceri
  • Transport gratuit
  • Oferte de dinainte de lansare
  • Oferte de sezon
  • Discount-uri destinate abandonatilor
  • Pasi de urmat pentru inscrierea in concursuri

Foloseste #Hashtags

Cand vine vorba de a-ti creste audienta in mod organic pe Instagram, hashtag-urile si etichetele de locatie sunt unul dintre cele mai bune moduri de a face asta!

Povestile Instagram care folosesc hashtags obtin propriul spatiu dedicat in partea de sus a unui hashtag sau a unei pagini de rezultate ale cautarii pentru locatie – asa ca daca nu ai adaugat hashtag-uri la povestile tale pana acum, este momentul sa incepi sa o faci.

Adaugarea unei locatii te poate ajuta sa iti cresti vizualizarile, deoarece, in timp ce oamenii cauta locatii, vor ajunge si la povestea ta.

Acest lucru functioneaza deosebit de bine daca ai continut legat de calatorii sau produse alimentare, unde oamenii ar dori sa verifice o locatie pe Instagram inainte de a ajunge acolo.

Poti adauga 10 hashtag-uri la fiecare poveste Instagram, inclusiv 1 autocolant de hashtag pe care oamenii il pot accesa cu mai multa usurinta.

Pentru a optimiza hashtag-urile pentru povesti, ia in considerare subiectul povestii tale, ce anume poate cauta publicul tinta si volumul de postari pentru fiecare hashtag.

Lumea digitala se afla in continua schimbare. Deocamdata, povestile de pe Instagram se afla in topul celor mai bune modalitati de a atrage atentia publicului.  Asadar, acestea sunt o sansa minunata pentru o companie de a-si duce obicetivele la bun sfarsit si de a crea o legatura stransa cu publicul sau!