Freelance Copywriting-ul este una dintre ideile de afaceri la domiciliu care necesita un set minim de resurse pentru un start-up. Poti face asta fie full time, fie part time; uneori serviciile de copywriting pot fi chiar si project-based.

Acest tip de afacere incepe, de obicei, cu ajutorul agentiilor de publicitate si dupa finisarea abilitatilor tale in domeniul respectiv timp de cativa ani, dupa care poti face totul de acasa si poti incepe sa oferi serviciile online.

Daca esti capabil sa scrii propozitiile corect din punct de vedere gramatical, la care mai adaugi si un pic de creativitate, atunci ar trebui sa iei in serios activitatea de freelance copywriting. Iata cateva sfaturi despre cum sa incepi o afacere la domiciliu ca si scriitor independent.

 

Imbunatatirea abilitatii de a scrie

Pentru a fi un copywriter independent si de succes este evident ca trebuie sa scrii bine. Cuvintele si frazele tale nu trebuie sa fie de succes – claritatea si concizia sunt doua dintre lucrurile pe care le prefera clientii de obicei. Nu trebuie sa fii detaliat in continut; clientii care folosesc serviciile de copywriting la domiciliu, le cer, de cele mai multe ori, scriitorilor lor sa scrie intr-un mod clar si usor de inteles. Totusi, nu te stradui prea tare si nu te da in spectacol.

 

Dobandirea de cunostinte suficiente

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Dupa imbunatatirea abilitatii de a scrie, trebuie sa cunosti toate laturile afacerii la domiciliu de freelance copywriting. Afla cum sa conduci si sa gestionezi o afacere la domiciliu. Poti sa te descurci de unul singur cu toate sarcinile? Stabileste care sunt rolurile si responsabilitatile obisnuite pentru fiecare angajat dintr-o agentie de freelance copywriting si intreaba-te daca multitasking-ul este una din abilitatile pe care le detii. Aceste roluri variaza, de la introducerea de date si pana la a face copii xerox.

 

Atitudinea potrivita

In afara de abilitatile excelente de copywriting, a avea atitudinea potrivita este o necesitate. S-ar putea sa vrei sa dobandesti cunostinte cu privire la conceptele si principiile de baza ale marketingului, sa fii genul de om care incepe de unul singur un proiect sau o activitate si sa ajungi in punctul in care vei respecta deadline-urile. Punctualitatea si capacitatea de a-ti recentra atentia asupra lucrurilor sunt, de asemenea, la fel de importante.

 

Cunoasterea tarifelor de copywriting din piata

 Aceste tarife pot varia – de obicei depinde de cunostintele tale de baza, competentele si experienta ta in copywriting. Multi clienti prefera sa plateasca pe ora. Prin urmare, fa-ti temele si afla cu cat sunt platiti copywriterii din categoria din care faci parte si tu.

De asemenea, stabileste-ti piata tinta si cat e dispus un client sa plateasca; seteaza tarifele in functie de asta. Pentru inceput poti sa ai chiar si un tarif mai mic, sub media din piata, pe care sa-l poti mari dupa ce ai acumulat suficient istoric pentru portofoliul tau. Daca nu iti place sa fii platit pe ora poti alege sa fii platit pe proiect.

 

Promovarea afacerii

Dupa ce ai pus la punct toate detaliile despre cum sa incepi aceasta afacere, este timpul sa te gandesti la modalitati cu privire la caile de promovare ale acesteia. Intreaga afacere de copywriting este o industrie foarte mare si s-ar putea sa vrei sa-ti creezi o nisa specifica pentru afacerea ta. Acest lucru te va ajuta sa generezi mai multi clienti, ceea ce inseamna mai multe venituri pentru tine.

De asemenea, poti solicita si testimoniale/marturii de la clientii din trecut pe care sa le pui apoi pe site-ul tau personal. Ai putea chiar sa oferi ceva gratis unui vizitator online, cum ar fi un ebook, un newsletter lunar sau servicii gratuite de editare pentru un anumit numar de cuvinte.

Daca le vei arata clientilor ca esti de incredere, rapid si consecvent in munca ta, esti cu siguranta in joc pentru o afacere de succes.