Inainte sa iti creezi o strategie de branding pe termen lung, este foarte important sa ai o viziune foarte clara in ceea ce priveste imaginea pe care o vei promova. Astfel, definirea brandului tau este o perioada in care trebuie ca afacerea ta trebuie sa se descopere. S-ar putea sa fie greu la un moment dat, s-ar putea sa dureze mai mult decat te astepti, s-ar putea sa fie obstacole, dar nu uita ca este vital.

In primul rand, trebuie sa ai raspunsuri clare la o serie de intrebari:

Care este misiunea companiei tale?

Care sunt beneficiile si caracteristicile produselor si serviciilor tale?

Ce cred in momentul acesta clientii si prospectii despre companie?

Ce calitati vrei sa fie asociate cu compania ta?

Urmatoarea etapa este sa faci partea de cercetare. Afla si invata nevoile, obiceiurile, dorintele, comportamentele sociale ale publicurilor tale. Nu te baza niciodata pe ceea ce crezi tu ca gandesc ei. Trebuie sa stii cu certitudine aceste lucruri.

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Cand termini aceste doua etape, este momentul sa tragi linie si sa continui procesul de definire cu urmatoarele lucruri:

Gandeste-te la o idee de logo potrivit, apoi treci la mai multe idei de slogan.

Creeaza o serie de mesaje pe tiparul carora vei comunica cu publicurile tale. Tine cont de tonalitatea pe care o folosesti, de pozitionare, de toate ideile de mai sus.

Fa o lista de modalitati prin care iti vei integra brandul: de la obiecte promotionale, la reclame, la modul in care toti oamenii din afacere vor raspunde la telefon.

Nu uita sa trasezi o schita a strategiei pe termen lung. Daca nu vei fi consecvent, nu vei reusi sa sa creezi un brand in adevaratul sens al cuvantului. In acest domeniu, trebuie sa fii cu cel putin un pas inaintea publicurilor tale.

Autor: Claudia Caraba