Nu e nimic neobisnuit in a dori sa impartasesti tuturor vestea nasterii copilului tau. La fel a procedat si Mark Zuckerberg, acesta anuntand pe Facebook nasterea fiicei sale, Max. Ceea ce a fost neasteptat a fost faptul ca Zuckerberg a decis sa anunte simultan cu acest important eveniment, noul sau demers caritabil.

Intr-o scrisoare deschisa adresata fiicei sale, care a constat intr-un comunicat de presa alcatuit din peste 2.230 de cuvinte, Zuckerberg scrie ca vrea sa reuneasca oameni din intrega lume in scopul avansarii potentialului uman si al promovarii egalitatii pentru toti copiii din generatia urmatoare.

In timp ce rolul de parinte il face sa vada viata dintr-o noua perspectiva, lui Zuckerberg nu ii sunt straine actele de filantropie. Insa, este oarecum ciudat faptul ca inspiratia l-a lovit pe noul tata exact in momentul nasterii fiicei sale. Probabil acesta a avut anuntul pregatit cu mult timp inainte de nasterea copilului. Drept urmare, un anunt care pare a fi spontan, poate fi calculat si gandit cu mult timp inainte in cele mai mici detalii.

Cu siguranta Zuckerberg nu este singura celebritate care demareaza o cauza caritabila odata cu nasterea unui copil. Celebrul cuplu Jolie – Pitt a donat banii proveniti din vanzarea primelor fotografii cu gemenii lor si a fotografiilor de la nunta Fundatiei Jolie – Pitt.

Alte celebritati, cum ar fi Nicole Richie și Ducesa de Cambridge, in cadrul petrecerii date in cinstea nasterii viitorului copil (asa numitul baby shower),  au incurajat oaspetii sa faca donatii in scopuri caritabile, in loc de a face cadouri viitoarei mamici.

In cazul lui Zuckerberg, copilul a fost in centrul atentiei, iar actul caritabil a fost ca un bonus binevoitor.

 

Sursa: entrepreneur.com

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)