In zilele noastre, blogurile reprezinta o unealta foarte importanta in promovarea in mediul online. Daca si tu faci parte din antreprenorii care utilizeaza articolele de pe blog pentru a deveni mai vizibili in online, cu siguranta te-ai intalnit cu momentul in care pur si simplu nu aveai nicio idee despre ce sa scrii.

Nu esti scriitor de meserie, deci acest lucru este ceva normal. Daca, totusi, vrei sa nu sari peste ziua in care aveai planificat sa incarci continut, iata o serie de idei care te pot scoate din impas.

  1. Un lucru care te enerveaza

Trebuie sa stii ca persoanele active in mediul online sunt foarte receptive cand citesc critici, sarcasm si controverse. Asadar, daca ti se pare ca auzi prea des in jurul tau o expresie considerata “la moda”. Varsa-ti frustrarea intr-un articol pe blog. Daca il promovezi bine, sigur vei primi comentarii si distribuiri.

  1. Raspunsuri la intrebari frecvente

Gandeste-te ce intrebari primesti cel mai des din partea clientilor sau a angajatilor tai si expune-le raspunsurile intr-un articol. Daca subiectul are o amploare mai mare, poti sa construiesti un articol pe baza unui singur raspuns detaliat.

  1. Planuri de viitor

Vrei sa inveti un domeniu nou din lumea afacerilor, ti se pare ca un nou tip de strangere de fonduri este interesanta sau vrei sa iti faci o parere despre ce inseamna responsabilitate sociala? Motiveaza-ti aceste planuri intr-un articol. Nu numai ca vei genera trafic, dar s-ar putea sa gasesti binevoitori care sa te ajute cu informatii necesare.

  1. Cauta-ti inspiratia in titlurile de pe paginile revistelor de succes din lume.

Cauta titluri pe primele pagini ale revistelor celebre si cauta-ti inspiratia. Spre exemplu, s-ar putea sa gasesti titlul “Cinci modalitati de a-ti surpinde placut iubitul”, pe care sa il transformi in “Cinci posibilitati de a-ti surpinde placut clientii”.

 

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)