Aproximativ 270 de miliarde de e-mailuri sunt trimise in fiecare zi. Acest lucru inseamna ca e-mailul este o modalitate excelenta de a atinge un public destul de mare.

Daca folosesti deja E-mail Marketing si vrei sa iti imbunatatesti strategia, acest articol este ideal pentru tine. Ti-am pregatit aici 5 sfaturi care te vor ajuta sa faci acest lucru:

 Segmentare bazata pe comportament

In primul rand, trebuie sa te asiguri ca e-mailurile tale sunt directionate cum trebuie si sunt relevante pentru clientii tai. Un sondaj realizat de Salesforce a constatat ca 57% dintre consumatori sunt dispusi sa faca schimb de informatii personale daca vor primi continut si oferte personalizate.

In acest sens, o buna practica este segmentarea bazata pe comportament. Astfel, poti crea diverse liste de corespondenta care iti vor permite sa urmaresti diferitele interese ale utilizatorilor, istoricul tranzactiilor si altele.

Prin obtinerea acestui tip de informatii, poti trimite e-mailuri si oferte bine directionate, crescand sansele de a te bucura de rate mai mari de deschidere si click-uri pe link-urile tale.

E-mail pentru cosurile de cumparaturi abandonate

Trimiterea unuia sau a doua e-mailuri de remarketing poate recupera intre 5-11% din vanzarile pierdute cauzate de cosurile de cumparaturi abandonate. 

Un simplu e-mail de tip memento poate face de multe ori diferenta. Unele companii aleg chiar sa ofere reuceri exclusive in urma cosurilor de cumparaturi abandonate.  Oricare ar fi decizia ta, trimiterea unui astfel de e-mail este cruciala daca iti doresti ca o parte din cosurile abandonate sa nu se piarda pentru totdeuna.

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Testeaza diferite sabloane de e-mail

Este o practica buna sa te joci cu diferite aspecte pentru a-l obtine pe cel ideal. Alege un sablon diferit pentru produse, anunturi, articole de specialitate sau noutati pentru clienti. Acest lucru potate avea diverse avantaje.

Primul este ca mentine implicarea clientilor, care nu se vor plictisi de un vizual repetitiv. Daca utilizezi acelasi aspect de fiecare data, acest lucru ar putea descuraja clientii sa iti citeasca intreg continutul.

Urmatorul beneficiu este ca, in timp, vei vedea ce sabloane de e-mail aduc cele mai multe conversii pentru site-ul tau. Coloanele vor functiona cel mai bine pentru tine? Mai multe imagini reusesc sa atraga atentia utilizatorilor? Asezarea continutului pe o singura coloana este mai eficienta? Singura modalitate de a raspunde la aceste intrebari este sa le implementezi in propria strategie.

Combina email marketing cu alte canale

In timp ce marketingul prin e-mail este un instrument puternic de unul singur, il poti folosi cu alte canale pentru a te asigura ca oferi o experienta completa pentru utilizator.

De exemplu, utilizarea e-mail pentru a conduce traficul la site-ul tau poate stimula si strategia de SEO prin reducerea ratei de respingere.

Profita la maxim de retelele sociale pentru a sugera oamenilor sa se aboneze la newsletter si incearca sa oferi niste beneficii extra odata cu aceasta abonare.

Nu uita de e-mailurile tranzactionale

Dupa ce un client face o tranzactie poti trimite e-mailuri frumos proiectate pentru facturi sau confirmari ale comenzii. Conform studiilor, e-mailul de confirmare a comenzii poate ajunge la o rata de deschidere de aproximativ 70%.

Utilizeaza aceste e-mailuri tranzactionale ca o modalitate de a arata personalitatea brand-ului tau si de a lasa o impriesie buna clientilor tai.

Chiar si e-mailurile pentru actualizari sau intarzieri de transport pot face bine pentru imbunatatirea implicarii si loialitatii clientilor. La urma urmei, daca iti arati implicarea si intelegerea in astfel de momente, exista sanse mai mari pentru cleinti sa revina pe site-ul tau in viitor.

Nu uita ca in aceste zile, oamenii nu au timpul si rabdarea necesara sa citeasca texte uriase.

O ultima recomandare ar fi utilizarea continutului dinamic precum gif-uri, videoclipuri si chiar sondaje interactive poate creste cu mult implicarea acestora.

Trimite e-mailuri care au un vizual puternic si reusesc sa atraga atentia destinatarului pentru a citi mai departe. Desigur, textul nu trebuie neglijat, ci este nevoie de un echilibru constant intre acesta si restul continutului.