Este clar că marketingul online reprezintă prezentul și mai ales viitorul în ceea ce privește comunicarea companiilor cu publicul lor țintă.

Fie că discutăm de campanii ample de promovare, fie că ne referim la o strategie clară de comunicare, mediul online este cel în care ar trebui să fie implementate toate eforturile de publicitate, indiferent de domeniu.

Dar pentru a putea implementa astfel de campanii cu eficiență, ar trebui în primul rând ca specialiștii, agențiile, care se ocupă cu implementarea să aibă un model de business bine pus la punct în care procesele să fie cât mai ușor de executat.

Agențiile de digital, PR, media, publishing sau content știu extrem de bine câte resurse umane, de timp și de costuri sunt risipite pe procese repetitive care nu neapărat că aduc plus valoarea afacerii per ansamblu.



Zecile de mailuri schimbate cu clienții și publisherii, sutele de ore petrecute construind rapoarte și sheeturile din excel sau Google Docs nu numai că sunt o corvoadă în adevăratul sens al cuvântului, dar sunt și niște taskuri care ocupă extrem de mult timp.

Angajații unei agenții trebuie să petreacă destul de mult timp cu executarea acestor sarcini în loc să se focuseze pe crearea de campanii sau strategii cât mai interesante pentru clienții agenției, ceea ce cu siguranță, pe termen lung, va afecta profitabilitatea acesteia.

De aceea, Publyo™ a fost lansat ca o soluție eficientă pentru automatizarea proceselor repetitive dintr-o agenție SEO la care s-au adăugat funcționalități multiple ce au transformat acest sistem într-un CRM ușor de folosit și intuitiv.



Față de alte platforme disponibile pe piața din România, Publyo™ este mai mult decât un market place de unde poți cumpăra publicarea de articole și advertoriale pe site-uri.

Publyo™ este prima soluție automatizată din România prin care munca de planificare, organizare, implementare, publicare, raportare și monitorizare pentru orice tip de agenție de comunicare online, indiferent de specificul sau mărimea acesteia, se poate executa sincronizat, automatizat și transparent.

Platforma Publyo™ are 2 module principale:

Publyo™ CRM – care reprezintă un sistem automatizat prin care organizezi și implementezi campanii de articole în toate fazele acesteia: planificare, upload conținut, publicare, monitorizare și raportare.

CRM-ul poate fi achiziționat în mai multe variante de abonamente în funcție de nevoile fiecărei agenții în parte.

De asemenea, sistemul Publyo™ CRM permite comunicarea în timp real cu clienții, writterii și publisherii pentru a ști în permanență statusul campaniei media direct din sistem fără să mai fie nevoie să fie trimise manual zeci de emailuri.

Publyo™ Content&Publishing – un nou modul care se află deja în faza de testare și va fi lansat curând prin intermediul căruia, independent de achiziționarea Publyo™ CRM, marketari pot comanda content și publicare de articole pe cele mai mari site-uri din România.

Ce probleme legate de procesele repetitve din agenția ta rezolvă Publyo™ CRM?

1. Planificarea media planului

Cu ajutorului sistemului automatizat Publyo™ CRM poți organiza și planifica în avans campanii de articole pentru fiecare client în parte. Prin simpla alegere a datelor de publicare și a site-urilor unde se dorește publicarea, poți organiza în câteva minute munca pentru minim o întreagă lună.

De asemenea, poți avea panouri dedicate de planificare, implementare și raportare pentru toți clienții pe care îi ajuți cu promovarea online.

Nu trebuie decât să urci în sistem conținutul articolului împreună cu o fotografie reprezentativă pentru datele alese în prealabil și sistemul va trimite automat către publisher articolul către publicare fără să mai faci tu asta manual.

Ce este și mai important este faptul că nu ești condiționat să lucrezi doar cu publisherii din portofoliul Publyo™. Poți introduce în sistem propriile site-uri cu care ai deal-uri de publicare și să lucrezi în acest mod. Ai la dispoziție însă și o listă cu cei mai mari publisheri din România și ai acces să publici articole pe site-urile lor la cele mai bune oferte de preț. Tu decizi cum îți organizezi munca.

De asemenea, ești conectat cu alte agenții și poți achiziționa inclusiv de la ele publicarea de articole pe site-uri cu care lucrează acestea.

2. Realizarea conținutului și organizarea lui

În cazul în care un client al agenției are nevoie și de conținut, sistemul îți permite să comanzi echipei tale de writteri cererea clientului. Direct din platformă poți să specifici echipei tale tipul de client, articol, cuvinte cheie și data limită pentru care trebuie să realizeze articolul. În momentul în care writterul finalizează materialul, acesta îl uploadează în sistem și clientul îl poate aproba sau cere modificări la fel de simplu, tot din sistem. Odată aprobat, articolul poate fi trimis în programare către publicare, conform media planului setat anterior.

3. Raportarea și monitorizarea articolelor

Odată ce publisherul a publicat articolul trimis, va introduce tot în sistem linkul aferent și atât agenția cât și clientul vor primi automat raport cu acesta.

Vei avea în același loc toate linkurile de publicare ale articolelor și astfel vei putea transmite foarte ușor rapoartele despre campanii clienților.

De asemenea, o funcționalitate unică pe piață unică din România pe care Publyo™ CRM o are este aceea că articolele publicate sunt monitorizate constant pentru a ne asigura că linkurile, articolele și cuvintele cheie râmân active. În cazul în care apare vreo eroare, sistemul trimite automat publisherului notificare pentru a se remedia problema.