Uneori e mai bine sa nu spui nimic decat sa spui ceea ce nu trebuie.

Relatiile publice nu inseamna doar a transmite mesaje, ci mai mult de a transmite mesajul potrivit la momentul potrivit. Este foarte important sa stii ce cuvinte ar trebui sa utilizezi si care sunt cele pe care ar trebui sa le folosesti cu moderatie sau chiar deloc.

Iata 4 cuvinte pe care ar trebui sa le folosesti cat mai rar cu putinta in relatiile cu publicul:

 

  1. „Intr-adevar”

Comunicarea eficienta necesita precizie. Eliminarea cuvintelor imprecise va creste nivelul de intelegere al publicului tau. „Intr-adevar” este un cuvant care poate intari importanta unui cuvant sau a unei expresii, dar care, in acelasi timp, ii poate da o valoare mai mica.

 

  1. „Posibil”

Multe persoane folosesc cuvantul „posibil” pentru a specula afirmatiile pe care le fac, insa acest cuvant creeaza de foarte multe ori sentimentul de incertitudine. Oamenii isi amintesc mult mai bine declaratiile precise si clare. Deci, evita cat de mult poti acest cuvant, mai les in declaratiile tale publice.

 

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  1. „Uimitor”

Mult prea multe lucruri sunt descrise astazi ca fiind uimitoare. Ca si cuvantul „minunat”, cuvantul „uimitor” este folosit atat de des incat oamenii chiar ajung sa citeasca pe langa el. Incercati sa folositi in locul acestor cuvinte sinonime mai precis descriptive. In felul acesta vei avea de castigat si tu, si cititorii tai.

 

  1. „Chestii”

Din nou, acesta este un cuvant nespecific si e mai mult un cuvant de „umplere” care se refera la anumite lucruri. Atunci cand scrii pentru presa, „chestiile” trebuie sa fie cat mai specifice si mai detaliate cu putinta. Deci, lasa deoparte si acest cuvant.

 

Asadar, elimina din vocabularul tau toate aceste 4 cuvinte pentru a-ti intari relatia cu publicul!