Cele șase webinare din cadrul cursului „Revenue Management în situații de criză” propun abordări de ultimă oră legate de modul în care pot fi maximizate veniturile, în special în perioade dificile pentru mediul de business.

Profesioniștii din industria ospitalității – manageri, proprietari de afaceri din acest sector și din cel al serviciilor conexe – interesați să își eficientizeze activitatea și să asigure îmbunătățirea performanței organizației – se pot înscrie la un nou curs winsedswiss, „Revenue Management în situații de criză” (RM), susținut de expertul internațional Horațiu Tudori, profesor la „Ecole hôtelière de Lausanne” (EHL). 



De-a lungul timpului, orice vânzător s-a confruntat cu decizii de tip RM și anume: „Care este tariful optim?”, „Ce oferte să propun?”, „Când să ofer clienților discounturi?” sau „Care este momentul indicat pentru a vinde pe o piață nouă?”

Participanții vor găsi cu mai multă ușurință răspunsuri la aceste întrebări, prin aprofundarea conceptului de Revenue Management, care reprezintă arta, și totodată știința, de a prezice cererea clienților în timp real și de a optimiza prețul și disponibilitatea produselor, pentru a răspunde acestei cereri.

Despre trainer, profesorul Horațiu Tudori



Membru senior al EHL, licențiat în inginerie la Universitatea din Brașov și deținător al unui MBA de la Universitatea din Lausanne, s-a specializat în Revenue Management din 1999 și predă, în prezent, această disciplină la programele de licență și EMBA ale EHL.

Metodologie

Vor fi abordate elemente esențiale ale conceputului de Revenue Management, inclusiv metode de calcul asociate cu acestea în cadrul a șase webinare interactive, care vor integra un mix de scurte prelegeri, exerciții practice, dezbateri și lucrul în echipă, prin intermediul unor jocuri de simulare a situațiilor reale cu care se confruntă managerii. Cursul încorporează metode de predare moderne folosite și în cadrul cursurilor susținute în EHL.

Beneficii pentru participanți

La finalul cursului, participanții vor avea la îndemână cunoștințe care le vor permite să integreze în procesul de luare a deciziilor metode simple și utile pentru maximizarea veniturilor. De asemenea, vor ști să aplice măsuri specifice și să urmărească indicatorii de performanță (KPIs) relevanți în Revenue Management.

Cursul se va derula în limba română. Locurile sunt limitate. Termenul pentru înscrieri este data de 19 mai 2020.

La finalul cursului, participanții vor obține un certificat winsedswiss education group.

Vă puteți înscrie accesând: winsed.swiss/rm

Detaliile evenimentului

Cand

20 mai – 11 iunie 2020

Unde

Online

Winsedswiss: We are a house of learning that builds the creative professionals of the future.
We model their talent from kindergarten to university and throughout their lives: we discover, assess, develop, and support everyone’s unique potential. 
Our learners matter! They write with us the beginning of a great story. Their unique story. And we move them beyond.