De obicei, subiectul sau pre-header-ul unui email determina alegerea destinatarului de a citi sau nu mesajul tau. Asadar, este foarte important sa ii captezi atentia si sa stii cum sa te adresezi in functie de publicul vizat. Iata o serie de sapte modalitati de abordare a clientilor sau potentialilor tai clienti intr-o campanie de emailing.

  1. Vesti bune

Oamenilor le place sa citeasca despre stiri bune. Asadar, ofera-le astfel de noutati create pe baza ofertelor tale sau a diverselor informatii din domeniul tau de activitate.

  1. Am/avem pentru tine raspunsul la…

Foloseste-te de acest tip de propozitie pentru a-i determina pe destinatari sa citeasca emailul tau. Oamenii vor sa afle raspunsuri relevante, asa ca ofera-le. Ai grija, doar, sa nu promiti ce nu poti duce la bun sfarsit. Nu ii face sa deschida emal-ul pentru a afla ca cerul e albastru.

  1. O sa fiu/fim sincer/i cu tine

Astfel, ii informezi pe oameni ca vei trece direct la subiect si nu te vei invarti in jurul lui. Ei bine, ei vor aprecia acest lucru.

  1. Am lansat…

Acest tip de inceput este foarte util in cazul in care vrei sa explici publicurilor tale despre un noi proiect, produs sau serviciu proaspat scos pe piata de compania ta.

  1. Urgent

Este o tactica veche, dar inca functioneaza daca este folosita asa cum trebuie. Mai exact, urgenta trebuie sa conste intr-o oferta ce expira in ziua respectiva sau de orice are termen limita. Altfel spus, urgenta trebuie sa existe.

  1. Ziua dumneavoastra este pe cale sa se imbunatateasca, intrucat…

Si aici trebuie sa subliniem ideea ca oamenii vor sa vada mesaje pozitive. Orice ai dori sa oferi, poti pune intr-o lumina buna cu o astfel de introducere.

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  1. Mi-am/Ne-am incheiat cercetarea si am aflat ca…

In primul rand, oamenii sunt curiosi si vor sa stie noutati. In al doilea rand, poate ai ceva informatii utile referitoare la un domeniu de care se lovesc la munca.

Autor: Claudia Caraba