Campania #PeopleOfTechnoelectric este creata cu scopul de a consolida prezenta companiei pe piata din Romania intr-o maniera creativa, care sa puna in lumina oamenii care fac parte din echipa prin evidentierea realizarilor si a parcursului lor profesional, cu accente personale.

Prin intermediul materialelor video si a unei intregi serii de imagini special create pentru aceasta campanie membrii diverselor echipe vor vorbi, intr-un cadru informal, despre ce inseamna pentru ei sa lucreze in Technoelectric, despre cum inoveaza compania industria in care activeaza, sau despre cum functioneaza o cultura organizationala participativa, axata pe comunicarea eficienta intre departamente si pe implementarea ideilor in proiecte complexe la nivel national sau international.

De asemenea, persoane din departamentele de vanzari, de proiectare sau din atelierul in care se realizeaza panourile electrice vorbesc despre cum a fost interviul de angajare, despre ce inseamna sa fii in pozitia de femeie Inginer Automatizari, despre experiente inedite traite in cadrul companiei sau despre cum arata o zi din viata unei doamne care coordoneaza activitatea din atelier si echipa formata din peste 18 barbati.

Un alt obiectiv al campaniei este acela de a pune in lumina femeile care fac parte din diverse departamente ale companiei cu functii de la Inginer de Automatizari pana la Manager de Achizitii, Director Economic sau Manager al Departamentului de Productie.



Perceptia generala este aceea ca o companie de automatizari ale sistemelor de refrigerare are echipe formate doar din barbati. Prin intermediul acestei campanii ne dorim sa schimbam aceasta apreciere si sa aratam faptul ca o companie dintr-un domeniu foarte tehnic are nevoie de cei mai buni specialisti din domeniu, indiferent de gen. Mai mult decat atat, ne mandrim cu faptul ca unul dintre cei mai vechi membri ai echipei Technoelectric este Ioana Popa, care si-a inceput cariera in 1997 si, noua ani mai tarziu, a preluat conducerea departamentul nostru Financiar – Contabil, pe care il coordoneaza pana in prezent, mentioneaza Valter Laurentiu Carp, General Manager Technoelectric.

Campania #PeopleOfTechnoelectric pune accentul si pe valorile culturii organizationale precum onestitate, transparenta, dedicare, asumare, moralitate, inovatie continua, contestarea status qvo-ului si convingerea ca oamenii sunt cei mai importanti. Faptul ca cei peste 40 de membrii ai echipei Technoelectric s-au identificat cu aceste valori a dus la construirea unui nucleu puternic format din oameni care aleg sa ramana in companie pentru multi ani si care construiesc relatii durabile la nivel profesional si personal.

Inca din 1994, cand Technoelectric era doar o companie mica de montaj, mi-am dorit sa cunoasca o dezvoltare sustenabila, in care oamenii sa poata comunica eficient, sa gaseasca suportul de care au nevoie pentru dezvoltarea lor profesionala si sa evolueze impreuna. 27 de ani mai tarziu cred ca am reusit sa ating acest obiectiv si ma bucura faptul ca numerosi colegi au ales sa ramana in companie pentru perioade lungi de timp. Consider ca oamenii dintr-o companie sunt cei mai importanti si ca rolul unui manager este acela de a-i proteja, indiferent de perioadele de instabilitate economica sau sociala care pot aparea, completeaza Valter Laurentiu Carp, General Manager Technoelectric.



Technoelectric este o companie cu capital romanesc infiintata in 1994 care produce tablouri electrice si integreaza sisteme pentru automatizari in domeniul instalatiilor frigorifice. Din 2010 a inceput procesul de internationalizare prin proiecte complexe de automatizari implementate in Orientul Mijlociu (Liban, Qatar, Emiratele Arabe Unite, Arabia Saudita), spatiul ex-Sovietic (Rusia, Belarus, Ucraina) si tari din vestul Europei (Italia, Franta, Olanda si Regatul Unit al Marii Britanii).