Este mult mai simplu sa ne conectam cu publicul nostru tinta prin retelele de socializare. Indiferent de metoda abordata, ca iti creezi o comunitate de fani pe Instagram, ca pui articole folositoare in domeniul de activitate pe Facebook sau ca iti tii fanii la curent cu ce se intampla prin posturi pe Twitter, retelele de socializare sunt un mod eficient de a te conecta cu clientii si potentialii tai clienti. Tot trucul este sa te folosesti de trendurile de moment.

 

Cum iti imbunatatesti vanzarile cu ajutorul social media?

 

Sunt mai multe metode pe care le poti aborda, in functie de reteaua de socializare pe care o folosesti cel mai mult. Clientii tai pot fi mai degraba pe LinkedIn sau Instagram decat pe Facebook si fiecare retea are regulile sale nescrise atunci cand vine vorba de marketing. Daca folosesti, spre exemplu, Instagram-ul poti pune cate mesaje promotionale iti doresti, atat timp cat sunt originale. In schimb, pe Facebook este recomandat sa nu faci prea multe mesaje promotionale sau posturi de tipul „cumpara produsul”.

 

1.  Relatia cu potentialii tai clienti.

Este mai simplu ca niciodata pentru oameni, inclusiv publicul tau tinta, sa isi selecteze informatia cu care vor sa interactioneze. Iar un numar mare de posturi de tipul „cumpara”, fie ele si videoclipuri ori imagini, sunt exact ceea ce fac oamenii sa inceteze sa interactioneze cu tine si pagina afacerii tale.

Cea mai buna metoda? Foloseste trendurile actuale, cum ar fi pozele amuzante (meme), videoclipuri, articole interesante si ofera un link catre pagina in care iti doresti sa atragi clientii sau de pe care se pot cumpara produsele.

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

2.  Unelte si trenduri

In fiecare an, poate chiar mai des, retelele de socializare schimba ceva, mai adauga o unealta folositoare pentru ca tu sa ajungi mai simplu la oameni. Putem vorbi de hastagurile care au prins atat de bine la public, de ultima unealta Facebook pentru a face target pe publicul tinta fara a fi nevoit sa platesti sau de live-uri, care au foarte mare lipici la public.

Aproape fiecare unealta introdusa de retelele de socializare a generat un trend. Incearca sa le folosesti si sa maximizezi potentialul lor. Poti folosi hastagurile pentru a castiga vizibilitate sau live-uri pentru a arata oamenilor cum iti creezi produsul sau sa le arati lucruri interesante din interiorul companiei tale.

 

3. Rezolva probleme

Retelele de socializare iti ofera doua sanse mari:

  • Sa creezi un departament de relatii cu clientii eficient si rapid.
  • Sa cercetezi piata pentru nevoile publicului.

Indiferent de ceea ce vinzi trebuie sa fii atent la cum interactioneaza publicul cu afacerea ta si cu piata in sine. Ai o firma de livrari si publicul se plange ca nu isi primesc coletele si duminica? Schimba programul in asa fel incat cei care recurg la serviciile firmei tale sa isi poata primi coletele si duminica dimineata. Foloseste ceea ce afli din retelele de socializare pentru a fi cu un pas inaintea competitorilor tai.