În natura lor, băncile sunt instituții financiare de încredere la care consumatorii apelează ca să-și păstreze banii în siguranță. Desigur, băncile oferă o varietate de produse financiare pe care o persoană le poate accesa pentru a-și menține sănătatea financiară sau pentru a scăpa de cheltuielile neașteptate.
Dar, ca orice companie pe piață, o bancă se poate confrunta cu probleme financiare sau poate chiar eșua în a satisface nevoile de securitate și confidențialitate ale clienților. Pentru a nu ajunge în această situație, orice utilizator de produse bancare trebuie să cunoască aceste 3 moduri în care poate descoperi dacă o bancă este de încredere sau nu.
Verifică dacă funcțiile de securitate sunt actualizate și eficiente
În timp ce serviciile bancare digitale par să fi acaparat modul în care consumatorii își gestionează banii din conturile deschise la o bancă, există încă amenințări cibernetice de luat în considerare, precum hackerii din ce în ce mai specializați și alte escrocherii internautice care creează un sentiment de scepticism în rândul serviciilor digitale.
Prin urmare, banca pe care o alegi trebuie să utilizeze caracteristici și funcții de securitate de ultimă generație – să fie cu un pas înaintea progreselor atacurilor cibernetice.
Firewall-urile, sistemele de detectare a intruziunilor, sistemele de prevenire și anti-malware sunt câteva măsuri pe care Credit Europe Bank le pune în aplicare atunci când vine vorba de securizarea conturilor și detaliilor clienților săi. Alte protocoale de securitate pentru utilizatorii de internet și mobile banking de la Credit Europe Bank includ alerte instant, autentificare prin amprentă, securitate PIN – toate acestea protejând identitatea și fondurile clienților.
Vezi care este calitatea serviciilor pentru clienți ale băncii
Pe lângă faptul că îți depozitezi banii într-o bancă și îi folosești după bunul plac sau după nevoi, ar trebui să poți să-ți pui încrederea în instituție atunci când vine vorba de cea mai bună modalitate de a-ți gestiona banii. Gândește-te: Poți apela la serviciul pentru clienți pentru consultanță financiară, fie că este vorba de a face economii, fie pentru a investi în viitorul tău? Banca are personal dedicat pentru a răspunde nevoilor tale, indiferent dacă te aflii la o sucursală sau te adresezi telefonic?
Credit Europe Bank pune la dispoziția clienților săi o platformă online prin care aceștia pot contacta serviciul pentru clienți prin completarea unui formular sau prin apelarea gratuită la numerele de telefon înregistrate pe site. Poți lua legătura rapid și ușor, din confortul casei tale.
O instituție financiară bancară care are o echipă specializată de consultanți financiari care te pot ghida spre atingerea obiectivelor tale financiare este întotdeauna o alegere favorabilă. De asemenea, dacă sfaturile financiare aduc rezultate pe termen mediu sau lung, atunci vei știi cu precizie că este o bancă de încredere.
La Credit Europe Bank găsești toate serviciile și produsele financiare de care ai nevoie!
Verifică recenziile altor clienți
Chiar dacă băncile sunt instituții de încredere, există un sentiment de neîncredere deoarece mulți consideră că băncile nu fac altceva decât „să ne controleze banii”. De aceea, este bine să apelezi la o instituție bancară care pune nevoile clientului pe primul loc și profitul pe al doilea – cum ar trebui să facă orice altă companie de pe piață.
Generațiile de astăzi și cele viitoare care vor deveni clienți bancari sunt interesați în special de brandurile care prioritizează și susțin interesele oamenilor. Credit Europe Bank este una dintre instituțiile bancare moderne care pun clienții pe primul loc, ascultându-le nevoile financiare și oferindu-le produse și servicii personalizate.
În timp ce arena financiară are numeroși jucători, odată și cu creșterea notorietății în rândul instituțiilor nebancare, trebuie să alegi o instituție care îți oferă securitate, servicii excelente pentru nevoile tale și care-ți prioritizează dorințele financiare.