O companie de PR poate fi una dintre cele mai bune alegeri dar si una dintre investitiile cele mai scumpe pentru afacerea ta. Cand esti la inceput de drum sau ai un buget limitat este destul de greu sa-ti permiti un tert expert care sa se ocupe de aceasta parte. Exista insa o multime de moduri de a-ti face numele cunoscut fara o investitie mare.

 

  1. Fii liderul industriei in care activezi

Scrierea unui blog pentru site-ul companiei tale nu numai ca te ajuta sa obtii trafic pentru site si sa cresti in rang in cadrul motoarelor de cautare, dar te poate face si liderul industriei tale.

Investeste in redactarea gandurilor despre industria ta, tendinte unice sau observatii interesante. Aceste ganduri sunt, de multe ori, citate sau sunt mentionate de colegi dar si  de mass-media. Pastreaza continutul consistent astfel incat sa marchezi compania sau chiar pe tine ca fiind cel mai bun din industria in care activezi.

 

  1. Conecteaza-te cu un colegiu local sau o universitate

Lucrul cu un colegiu local sau universitate poate aduce beneficii atat afacerii cat si studentilor. Acestia din urma cauta internship-uri in anii lor de juniorat sau de absolvire pentru a castiga experienta  inainte de a intra in lumea muncii. Studentii interesati sa lucreze in domeniul relatiilor publice te pot ajuta in eforturile tale de PR cu un angajament financiar minim. Ei castiga astfel perspectiva asupra modului in care se lucreaza in domeniul ales, iar companiile mici obtin perspectivele unice care vin de la cineva care poate intelege sau nu industria in care activezi.

 

  1. Si mass-media are nevoie de surse

Fiind citat ca lider sau prezentat intr-un articol de presa poate avea efecte pozitive majore pentru afacerea ta, dar si mass-media are nevoie de surse pentru a cita. Exista servicii gratuite dedicate oferite pe internet care pun in legatura jurnalisti si bloggeri cu oamenii care au nevoie de publicitate.

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

 

  1. Foloseste-te de feedback-ul clientilor tai

Ca o mica afacere de succes, cu siguranta faci lucruri bune pentru clientii tai. Impartaseste succesul lor si foloseste-l si pe al tau pentru a iesi in evidenta. Daca un widget sau un instrument al companiei  tale a crescut productivitatea clientului tau, ar trebui sa faci acest lucru cunoscut. Alcatuieste un studiu de caz care vorbeste despre succesul clientului tau si atributele unice ale afacerii tale care au dus la realizarea acestui lucru. Odata finalizat, ambele companii pot folosi studiul de caz pentru a atrage noi clienti, dar si pentru a-si face reclama in mass-media. Aceste eforturi comune duc la comunicate de presa excelente dar si la un continut puternic pentru vanzari.

 

  1. Ia pulsul industriei

Chestionarele scurte iti permit sa intelegi preocuparile clientilor tai, in acelsi timp oferinfdu-ti si o oportunitate buna de a fi vizibil in mass-media. Publicarea rezultatelor chestionarelor iti va imbunatati ratingul ca si companie de incredere si te va transforma intr-o de sursa de informatii, in special in industriile unde nu s-au publicat decat putine rezultate statistice sau chiar deloc.