Munca in domeniul vanzarilor nu este una simpla. Daca nu stii exact cum sa te pliezi pe cumparatori si cum sa vinzi cu adevarat un lucru, este mare posibilitatea esecului. Daca detii o firma unde angajatii tai se ocupa de vanzari, este de datoria ta sa le dezvolti abilitatile. Iata cateva cursuri vanzari online de pe ecalificat.ro care iti vor dezvolta firma si aduce succes si profit.

Cursuri vanzari – Coaching pentru performata in vanzari

Cand vine vorba de cursuri vanzari, acest curs este esential pentru ca tu sa devii un profesionist in indrumarea si consilierea angajatilor tai. Astfel productivitatea intregii echipe va creste si implicit vanzarile. Coaching-ul este lucrul cu angajatii unu-la-unu, o colaborare in timp. Coach-ul ajuta angajatul sa isi imbunatateasca performantele, sa isi dezvolte abilitatile actuale si sa isi formeze altele noi. De asemenea il va ajuta sa identifice unde exista probleme de performanta ce pot interfera in munca sa. 

Este recomandat sa antrenezi angajatii pe parcursul procesului de vanzare. Tema coaching-ului poate fi imediat abordata cand observi o oportunitate de a creste productivitatea si de a adauga valoare in firma ta. La finalul acestui curs vei putea sa definesti coaching-ul in cadrul profesional, vei putea sa explici de ce este important coaching-ul si feedback-ul eficient, vei putea sa iti identifici punctele puternice si slabe, vei putea sa descrii obstacolele coaching-ului, sa demonstrezi cum vei folosi modelul de coaching si cum sa descrii practicile necesare unui feedback. Vezi pe www.ecalificat.ro mai multe informatii.

Cum sa intrebi si cum sa asculti 

Pe langa cursurile online esentiale in vanzari despre cum sa incepi o tranzactie si cum sa finalizezi o vanzare, acest curs are o deosebita importanta. Pana la urma daca nu stii sa pui intrebarile potrivite si nici sa asculti ce nevoi are clientul, slabe sanse sa finalizezi o vanzare.



Acest curs te ajuta sa descoperi nevoile clientului si sa identifici obstacolele. Vei invata tehnici de ascultare activa si vei identifica si implementa strategii de a pune interbari si de a asculta clientii in legatura cu nevoile ce le au in afacerea lor. Astfel vei putea determina daca ai o solutie ce le poate satisface nevoile. Iata cateva abilitati deprinse in urma acestui curs:

  • identificarea tipurilor de intrebari pe care sa le pui clientului;
  • identificarea nevoilor si obstacolelor comune ale clientilor;
  • descrierea obstacolelor din calea ascultarii;
  • demonstrezi tehnici de ascultare activa.

Cum sa atragi clienti pe termen lung

Odata ce ai obtinut un client trebuie sa stii si cum sa il mentii. Un curs de atragere a clientilor pe termen lung iti va fi necesar. Dupa ce ai depasit obstacolele si ai facut vanzarea, esti in pozitia de a cladi si cultiva relatia. Iata ce inveti din acest curs:

  • vei putea sa explici procesul implementarii unui produs si sa planifici atragerea clientilor pe termen lung;
  • vei putea sa discuti cu clientii despre tehnici eficiente pentru consolidarea relatiei ce este mutual benefica si le vei putea descrie cum vei dezvolta o relatie puternica;
  • vei putea sa identifici strategii de capitalizare a relatiei cu clientii tai;
  • vei intelege logic si vei putea argumenta logic. 

Descopera toate cursurile disponibile pe ecalificat.ro si investeste in succesul firmei tale. 



Contact:

office@ecalificat.ro