Pe piata serviciilor de inchirieri auto din Bucuresti, la fel ca in orice alt business, opinia consumatorilor este foarte importanta, intrucat acestia tin afacerea in viata si o fac sa prospere. Totusi, cand vorbim despre acest domeniu, ne referim la o concurenta din ce in ce mai mare, avand in vedere traficul tot mai intens din Capitala si numarul de firme de rent a car aflat in continua crestere. In aceste conditii, cele mai mici detalii fac diferenta, iar feedback-ul primit de la clienti devine crucial.

Prin urmare, in continuare vom vedea care este parerea celor care au trecut pragul FocusRent, una dintre cele mai importante companii de inchirieri auto din Bucuresti. Aceasta activeaza de peste 10 ani pe piata din Capitala, dar si in Otopeni si Cluj, avand un parc auto extrem de diversificat, care include atat masini economy, cat si luxury, SUV-uri si chiar microbuze cu 8+1 locuri. Autoturismele sunt mai noi de cinci ani, au toate reviziile tehnice la zi, iar pretul afisat pe site include toate taxele si asigurarile auto – RCA, full CASCO, rovinieta.

Spre deosebire de alte companii de inchirieri auto din Bucuresti, FocusRent a ales sa isi trateze clientii cu profesionalism si transparenta, iar acest lucru se observa in testimonialele lor. „Aveam nevoie urgent de un autoturism care consuma putin. Prietenii mei sunt fideli serviciilor de inchirieri auto din Bucuresti de la FocusRent si mi-au propus si mie sa ii contactez. Au o flota care se potriveste perfect tuturor necesitatilor, iar preturile sunt corecte si accesibile. Asa ca i-am sunat, mi-am primit repede masina si am plecat in concediu”, declara managerul Ovidiu Pascu.

Pe de alta parte, arhitectul Marian Biris a remarcat eleganta si dotarile masinilor acestei companii de inchirieri auto din Bucuresti. „Aveam nevoie de un autovehicul cu care sa merg la un eveniment important, iar masina mea era in service din cauza unei defectiuni. Am dat de o echipa de profesionisti, care mi-au confirmat rezervarea rapid. Si, cel mai important, nu a trebuit sa stau cu grija plinului de combustibil, nici a taxelor. De atunci, apelez doar la ei”, spune arhitectul.

In acelasi timp, chirurgul Eugen Tudor scoate in evidenta o trasatura care este foarte importanta si in meseria sa, mai exact precizia. „Serviciile acestea de inchirieri auto din Bucuresti merita toti banii! Mi-am facut rezervarea pe internet si in doar 30 de minute m-au sunat pentru confirmarea comenzii si stabilirea tuturor detaliilor legate de plata si locul livrarii. M-am bucurat enorm si de faptul ca nu am avut o limita impusa de kilometri”, spune medicul.

Nu in ultimul rand, antreprenoarea Camelia Grigore reliefeaza o calitate pe care foarte putine alte companii de inchirieri auto din Bucuresti o au: versatilitatea. „Voiam sa plec cu familia mea in concediu si am cautat in multe locuri inainte sa ajung pe site-ul FocusRent. Aveam nevoie sa inchiriez un microbuz pentru cateva zile si mi-a raspuns un operator foarte amabil, care m-a indreptat spre sectiunea respectiva de pe site. Mi s-a parut ca pretul inchirierii este foarte bun si am apreciat mai ales faptul ca nu a trebuit sa imi bat capul cu tot felul de taxe”, conchide doamna Grigore.

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)