Mai multe vanzari online reprezinta pentru orice firma un ideal. Tocmai din acest motiv, venim sa iti prezentam o serie de sfaturi pe care trebuie sa le aplici in magazinul tau online. Aceste sfaturi sunt extrase din activitatea specialistilor in marketing online si din statisticile actuale ale domeniului, asadar tine cont de ele!
1. Pop-ups
Pentru cei care nu stiu, sunt acele reclame care apar sub forma unor mici ferestre in momentul in care accesam unele pagini web. Unii nu le suportam, altii le «click-uim» de cele mai multe ori, esenta este sa le folosim. Toate studiile si statisticile arata ca acest tip de reclame evidentiaza bine mesajul si au succes.
Testeaza-le in mai multe locuri, in mai multe formate, cu diferite texte si vezi ce se potriveste cel mai bine publicului tau.
2. Beneficiile in headline
Headline-ul, partea de sus a site-ului tau, are un impact urias asupra utilizatorilor si asupra deciziei lor de cumparare, asa ca trebuie sa ai elemente care sa le capteze atentia. Oferi livrare gratuita, asistenta, consultata, vouchere, ceva? Ai grija ca respectivele elemente sa fie vizibile in header.
Atentie, totusi, nu ingramadi acolo o multime de iconite si texte, alege-le pe cele mai importante, daca ai atat de multe de spus.
3. Elemente de crestere a increderii
Este esential ca utilizatorii sa iti castige increderea in momentul in care ajung pe site-ul tau, asa ca pentru vanzari online eficiente, trebuie sa tii cont de acest aspect. Poti include testimoniale, prin includerea de pasaje prin care sa iti arati experienta, profesionalismul si pregatirea in domeniul in care activezi. In plus, daca ai ceva certificari ale site-ului, arata-le! (daca nu le ai, incearca sa le obtii – un site care este premiat pentru cat de bine face vanzari online, va castiga din ce in ce mai multe – functioneaza).
4. Concentrare pe vizitatori, nu pe tine insuti
In slogan, in promisiuni, in imagini, in texte, peste tot trebuie sa pui accent pe utilizatorul care a ajuns in magazinul tau online. Asadar – cat mai multa persoana a II-a, cat mai putina persoana I. In loc sa spui «Am construit un nou program de management de proiect care poate scuti pe oricine de multa munca», incearca «Noul tau program de management de proiect te va scuti de cateva ore de munca si de cateva xls-uri».
5. Cuvintele cheie de vanzari online
Par trecute, enervante, dar inca au succes: acum, reducere, promotie, primii 5 etc. Trebuie sa creezi o urgenta in mintea utilizatorului. Ofera reduceri pe perioade limitate, ofera un numar limitat de produse reduse, aminteste-le oamenilor ca trebuie sa plaseze comanda acum, nu peste o ora, nu maine, nu peste o saptamana.
Expresiile de tip call-to-action, dupa cum le spune si numele, se refera la cererea actiunii. Da, trebuie sa faci asta. Utilizatorii tind mult mai mult sa faca ce le spui, nu lasa asta la latitudinea lor si vei observa o crestere la capitolul vanzari online!