In firmele in care departamentul de resurse umane are un loc important si unde nu se apeleaza la companii terte, este vital ca acesta sa aiba o organizare foarte bine gandita.

Multi specialisti si cercetatori au incercat o multime de metode pentru obtinerea unei eficiente cat mai ridicate, dar iata care se pare ca sunt inovatiile momentului, in aceasta directie.

 

1. Principiul «Angajeaza-i, creste-i si pastreaza-i »

Acest principiu este foarte bine implementat de cei de la Google, dar se poate aplica pentru orice companie, cat de mica ar fi ea. Departamentul de resurse umane trebuie sa creada cu tarie in aceasta valoare. Acesti oameni trebuie sa inteleaga mai mult decat se intampla in mod obisnuit – trebuie sa inteleaga angajatii companiei in adevaratul sens al cuvantului; sa le castige loialitatea prin intelegerea motivatiilor lor.



 

2. Imbunatateste o echipa mica printr-o tehnologie de top

Mai ales in companiile mici si mijlocii, departamentul de resurse umane joaca mute roluri, iar membrii componenti, de asemenea. Astfel, vei eficientiza procesul de gestionare si intelegere a angajatilor, luandu-le celor de la HR de pe cap o multime de alte sarcini.



 

3. Adopta modelul «parteneri de afaceri »

Acest lucru inseamna ca membrii departamentului de HR trebuie sa fie tratati mai mult decat niste simpli angajati. Ei lucreaza cu liderii organizatiei pentru a crea impreuna o mai buna strategie de resurse umane, care sa sustina valorile generale ale companiei.

Astfel, acesti parteneri de afaceri vor fi mult mai implicati in toate obiectivele firmei si vor juca un rol important in atingerea acestora.

Aplica aceste metode inovative si vei vedea eficienta nu numai la departamentul de resurse umane, dar si la nivelul intergii companii. Dupa cum poti vedea, ele se leaga intre ele, formand un total reciproc sustinut.

Nu uita!

Oamenii sunt cea mai importanta resursa a companiei tale!