Schimbarile sunt vitale pentru orice organizatii care doresc sa supravietuiasca si sa prospere intr-un mediu de afaceri din ce in ce mai competitiv si rapid. Problema este ca multi lideri sa lovesc deseori de o greutate de a-si motiva pe deplin angajatii in acest proces.

De multe ori, schimbarea in sine, fie ca este vorba despre un nou software, fie despre o noua metodologie de lucru, este cea mai simpla. Partea dificila este ca schimbarea poate provoca frica, disconfort cand li se cere oamenilor sa iasa din zona lor de confort.

O schimbare necesita o perioada de munca aditionala, timp pentru a invata noi concepte, pentru a dezvolta noi abilitati si pentru a adopta noi directii. Aceasta ingrijorare sau neliniste, ce survine efortului suplimentar pe care trebuie sa-l faca, poate duce la un val de respingere sau scepticism in legatura cu schimbarea.

1. Oamenii doresc o directii clara pentru viitor

Uneori modificarile aduse unui sistem bine pus la punct dintr-o companie pot face oamenii sa puna la indoiala directia sau viitorul acesteia. Din acest motiv, managerii trebuie sa le explice angajatilor motivele generale ale deciziei de schimbare, de ce se modifica, ce se modifica si modul in care aceste schimbari sunt benefice pentru obiectivele pe termen lung ale companiei.

De asemenea, angajatii trebuie sa inteleaga impactul pozitiv preconizat schimbarii si de ce merita un efort suplimentar pentru implementarea ei. In plus, conducerea trebuie sa fie deschisa pentru a raspunde intrebarilor din partea angajatilor pentru a demonstra ca schimbarea le va aduce si lor beneficii.

2. Angajatii vor control si autonomie

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Cand lucrurile se schimba intr-o companie, oamenii pot fi de parere ca isi vor pierde controlul aspura modului in care lucreaza, sau a optiunilor pe care le au. Una dintre preocuparile cele mai mari pe care angajatii o au cu o schimbare in companie este daca aceasta va avea un impact negativ asupra performantelor lor si capacitatii de a-si duce la bun sfarsit sarcinile.

Controlul la locul de munca este asociat cu o eficienta mai mare si, per total, cu o bunastare a angajatilor. Astfel, pentru fiecare schimbare noua, poti sa le oferi angajatilor libertatea de a o implementa ei, in modul lor.

3. Oamenii vor securitate

Din punct de vedere neurologic, oamenii isi doresc securitate si sa reduca pe tot posibilul amenintarile. Cand apare o schimbare in organizatie, angajatii se vor gandi prima data la implicatiile negative potentiale pe care le va avea acea schimbare.

Pentru asta trebuie sa le raspundeti de la inceput la preocuparile de baza pe care le pot avea cu privire la modificarile ce au loc. Care este impactul acestora in companie? Asigurati-i pe cat posibil de obiectivele de business care urmeaza sa fie indeplinite gratie schimbarilor si adevaratele implicatii ale deciziilor.

4. Angajatii vor sa se simta competenti

Implementarea unui nou sistem ii poate supara pe angajati, deoarece isi fac griji ca abilitatile lor nu sunt indeajuns. Avand in vedere ca lucreaza eficient, o schimbare le poate afecta in mod negativ performantele. Asadar, angajatii vor trebui sa primeasca sprijinul necesar pentru a-si dezvolta abilitatile si timp pentru a invata noi abordari fara a avea repercusiuni negative.

Modul cel mai eficient de a gestiona schimbarile este sa intelegi foarte bine care sunt problemele de baza pe care le intampina angajatii cu privire la aceasta. Fie ca este vorba despre directia viitoare, autonomia lor, securitatea sau modul in care sunt perceputi, sunt toate preocupari care pot impiedica oamenii sa accepte schimbarile.

Clarificati mesajele, asigurati-va ca angajatii sunt motivati si le este mai usor sa se adapteze noilor schimbari pentru a genera rezultate pozitive.