Cand vine vorba de construirea credibilitatii in fata unui client sau potential client, de foarte multe ori, raspunsul „Nu stiu” poate face parte din cele mai eficiente tehnici de vanzari.

Multi agenti de vanzari si multi manageri cred ca in momentul in care recunosti ca nu stii un anumi aspect vei pierde toata doza de credibilitate care ti s-a acordat. De foarte multe ori, efectul este exact opus.

Admitand faptul ca nu cunosti raspunsul la o intrebare, tot ceea ce ai spus pana in acel punct va deveni mult mai credibil. Vei aparea in fata celuilalt ca un om care nu se teme sa spuna adevarul, iar toate raspunsurile si argumentele date pana in acel punct, vor deveni mai solide.

Desigur, nu trebuie sa apara un „Nu stiu” la inceputul prezentarii sau la o caracteristica de baza a produsului sau serviciului pe care vrei sa il vinzi. Totodata, ce admiti ca nu cunosti ceva anume, trebuie neaparat sa etalezi faptul ca deja ai un plan pentru a afla informatiile necesare. In plus, categoric trebuie sa vii cu un raspuns cat mai clar, care sa denote faptul ca esti interesat si te-ai documentat.

Tine minte! Oamenilor nu le place sa se simta inferiori intr-o discutie si nu ii agreeaza pe cei de tipul „stie tot”.

 

Autor: Claudia Caraba

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)