La o lună de la lansare, Publyo ™, prima platformă din România care permite organizarea automatizată a campaniilor media în mediul online, a câștigat deja încrederea primilor clienți.

Lansată pe 1 martie 2022, platforma Publyo ™ dezvoltată de Oblyo Digital Agency în parteneriat cu Weboratory Capital este un proiect amplu la care s-a lucrat intens un an și care a trecut cu brio nu numai de fazele inițiale de testare dar și-a îndeplinit deja și principalul obiectiv stabilit: să fie primul sistem integrat, automatizat și eficient din România prin care strategia de conținut online se poate implementa rapid și cu economii serioase de timp și resurse materiale și umane, acoperind toate etapele emergente: planificare, upload conținut, raportare și monitorizare.

Publyo acoperă nevoile mai multor categorii de clienți care activează în zona de digital, de la agenții de marketing online, media, content și PR și până la startap-uri sau companii cu departamente de comunicare și marketing interne.

Publyo ™ are 2 module principale: Publyo ™ CRM care este deja disponibil, urmând ca la începutul lui iunie să fie lansat și cel de al doilea, Publyo ™ Market Place.



Dacă prin Publyo ™ CRM, clienții targetați mai sus își pot planifica, organiza și publica proiectele de conținut și articole într-un mod total automatizat direct din sistem, Market Place-ul se anunță a fi un instrument extrem de eficient pentru cei care vor să comande extern redactarea de articole și să cumpere advertoriale și articole de SEO pe site-urile celor mai mari publisheri din România.

Cei doi parteneri care au creat Publyo ™ declară: ”Suntem extrem de mulțumiți că proiectul Publyo ™ începe să schimbe deja modul de lucru din agențiile de media, grație primilor clienți care au avut încredere în produsul creat de noi. Sistemul este extrem de intuituv și are o eficiență a costurilor extrem de ridicată, fie că luăm în calcul timpul sau resursele umane și financiare necesare în implementarea campaniilor de publicare a articolelor.”

Publyo ™ CRM se achiziționează prin intermediul unui simplu abonament disponibil în 3 variante de funcționalități iar clienții beneficiază de resursele unei ”agenții la cheie” fără să fie nevoie investiții suplimentare din partea acestora.



Sistemul Publyo ™ CRM permite nu numai planificarea, uploadul de conținut, raportarea și monitorizarea articolelor într-un mod automatizat, dar prin intermediul lui se și poate comunica în timp real cu clienții, writterii și publisherii pentru a ști în permanență statusul campaniei media fără să fii nevoie să fie trimise manual zeci de emailuri.

Iată care sunt funcționalitățile principale ale Publyo ™ CRM și beneficiile platformei:

1. Planificare – poți planifica direct în sistem campaniile media pentru oricât de mulți clienți ai avea prin simpla alegere a datei și a site-urilor unde dorești publicare articolelor. Fie că în sistem îți setezi propriile site-uri cu care ai deal-uri, fie că alegi din lista disponibilă pe Publyo, munca de planificare va deveni extrem de ușoară.

2. Upload conținut – sistemul permite încărcarea articolelor alături de o fotografie reprezentativă și acestea vor fi trimise către publicare, conform planificării realizate la pasul anterior, către publisheri.

În cazul în care clientul tău nu are propriul conținut și este nevoie să îl redacteze unul din writerii tăi, prin Publyo ™ poți să îi dai o comandă directă writterului specificându-i clientul, tipul de articol dorit, cuvintele cheie și data de predare. În momentul în care writterul a finalizat materialul, îl uploadează în sistem și clientul primește mail automat pentru a-l aproba sau pentru a cere modificări. Din punctul în care clientul a aprobat materialul, Publyo ™ trimite automat articolul către publicare.

3. Raportare – odată ce publisherul a publicat articolul, inserează linkul acestuia în sistem iar Publyo ™ îți va trimite notificare cu linkul de publicare. Astfel vei avea toate rapoartele într-un singur loc și atunci când este nevoie să i le trimiți clientului nu va mai trebui să cauți printre sutele de emailuri sau exceluri.

4. Monitorizare – în cazul în care materialele publicate nu mai sunt vizibile pe site-urile publisherilor sau anumite linkuri de pe cuvintele cheie nu mai sunt active, Publyo ™ va trimite automat notificare către site-uri pentru a se remedia problema. Evident, vei primi email atunci când situația a fost rezolvată.

Dacă și tu ai sesizat oportunitatea de a-ți eficientiza munca, accesează site-ul de prezentare al platformei, publyo.ro, și descoperă abonamentul care te avantajează în acest moment.