Un studiu realizat de VitalFields Romania, o companie agricola digitala ce apartine de Climate Corporation, pe un esantion de 150 de fermieri romani ce exploateaza peste 96.000 ha din cele mai performante zone agrare ale tarii, releva informatii esentiale ale practicilor de zi cu zi in cadrul fermelor medii si mari. Mai mult, studiul ofera o viziune de ansamblu asupra metodelor si practicilor agricole si asupra viitorului agriculturii in era digitala.

Respondentii acestui studiu sunt intr-un procent de 93% barbati, cu o varsta medie de 53 de ani, ce au studii universitare (69%), politehnice (11%), doctorale (7%) sau studii medii, vocationale si tehnice (13%).

Daca fermierii italieni folosesc extrem de rar smartphone-uri, alegand computerele, laptopurile si tabletele, fermierii din Europa de Est si Franta aleg telefoanele mobile intr-o proportie extrem de ridicata. Conform 75% dintre respondenti, pentru fermierii romani, telefonul mobil este un instrument nelipsit in fiecare zi.

Mai mult, acestia declara, in proportie de 68%, ca folosesc computerul in fiecare zi, 17% doar de 2-3 ori pe saptamana, in timp ce un procent redus de doar 15% fermieri sustine ca utilizeaza un computer o data pe saptamana sau mai rar.

Cu un esantion ce cultiva cu precadere grau, rapita, floarea-soarelui si porumb, studiul mai informeaza si asupra faptului ca 49.5% dintre respondenti folosesc ca principal instrument de tinere in evidenta a terenurilor si lucrarilor agricole o agenda, 20% programele de tip Excel, 13.5% declara ca nu considera ca au nevoie de astfel de unelte, in timp ce doar 17% folosesc un software sau o aplicatie dedicata.

In comparatie cu piata locala, un procent de 44% dintre fermierii francezi colecteaza informatiile folosind un software sau o aplicatie de management al fermei, iar fermierii germani utilizeaza aceste instrumente digitale in proportie de 40%.

Se poate concluziona ca fermierii romani folosesc intr-un procent ridicat computere in fiecare zi, iar instrumentele digitale de administrare a fermei incep cu pasi mici sa isi gaseasca locul in practica de zi cu zi a activitatilor acestora.

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

“Le multumim tuturor participantilor la acest studiu si apreciem sustinerea lor, precum si raspunsurile obiective. Credem ca agricultura viitorului se afla sub semnul digitalizarii si, analizand concluziile acestui studiu pe care l-am desfasurat pe parcursul a sase luni, putem declara ca trecerea de la agenda la tableta se va realiza cu succes si pe plan local” a declarat Bogdan Chirvasuta, Business Manager al Climate Corporation, Romania.

Studiul a fost realizat in cadrul “Conferinta pentru cresterea fermei tale. Tehnologie. Inovatie. Solutii digitale.” Seria de conferinte a prezentat cele mai relevante solutii pentru cresterea profitabilitatii in agricultura si a atins unele dintre cele mai importante puncte strategice de pe harta agricola din Romania: Arad, Iasi, Craiova, Slobozia, Constanta si Galati.
Despre VitalFields
VitalFields este o companie agricola digitala ce apartine de Climate Corporation, o filiala a Monsanto Company. Aceasta ofera fermierilor sisteme digitale de administrare a fermei, astfel incat acestia sa isi poata planifica, administra si analiza activitatile din campurile lor, inclusiv simplificarea urmaririi si raportarii tuturor produselor agricole utilizate in ferma pentru a fi in conformitate cu standardele de mediu ale Uniunii Europene. Infiintata in 2011 si avand sediul la Tallin, in Estonia, VitalFields este prezenta in sapte tari europene: Austria, Estonia, Germania, Polonia, Elvetia, Ucraina si Romania. Pentru mai multe informatii, vizitati www.vitalfields.com.