Daca vrei sa tii greutatea corporala sub control, trebuie sa stii ca cea mai buna solutie este activitatea fizica desfasurata in mod regulat. Antrenamentele frecvente de tip cardio iti vor permite sa imbunatatesti conditia fizica, aspectul corpului si starea generala de sanatate.

In acest sens, mersul rapid si alergarea sunt metode foarte bune de a-ti atinge obiectivele sportive, astfel ca banda de alergat este unul dintre aparatele fitness de care se bucura zilnic milioane de persoane din intreaga lume. In plus, daca alegi sa achizitionezi un astfel de aparat pentru utilizare casnica, banda de alergat iti va oferi conditiile ideale de antrenament in fiecare zi.

Daca vrei sa te bucuri de rezultate rapide atunci cand incepi activitatea fizica pe banda de alergat, este necesar sa renunti la obiceiurile nesanatoase, la stilul de viata dezorganizat si sa urmezi o dieta adecvata.

Practic, alimentatia si odihna sunt detalii deosebit de importante in orice demers sportiv. Desi alergarea presupune miscari native, pe care le-am exersat pe tot parcursul vietii, trebuie sa stii ca sunt multi factori ce pot influenta progresul pe banda de alergat.

Asadar, daca tocmai ai achizitionat un astfel de aparat fitness sau daca esti deja un impatimit al alergarii, detaliile pe care ti le-au pregatit specialistii de la Sport-Mag.ro iti vor fi utile pentru a deprinde tehnica corecta sau pentru a-ti modifica stilul cu scopul de a te antrena cat mai eficient pe banda de alergat.

Siguranta in timpul exercitiilor

In sport, ca in toate aspectele vietii, siguranta este pe primul loc. Pana la urma, ai inceput antrenamentele cu scopul de a-ti imbunatati starea de sanatate, nu de a o pune in pericol. In acest sens, va fi necesar sa incluzi in fiecare sesiune de exercitii pe banda de alergat cele doua perioade obligatorii: incalzirea (inainte de antrenament) si revenirea (dupa antrenament).

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Astfel, vei reusi sa te protejezi de accidentari si vei putea continua programul pe care l-ai adoptat. Pentru mai multa siguranta, ajusteaza inclinatia suprafetei de alergare la prima pozitie (1 grad) pentru a putea evita accidentarile la nivelul gambei.

Postura de alergare si pozitionarea pe suprafata rulanta

Miscarile nu sunt complicate, insa ar fi ideal sa deprinzi o tehnica corecta si eficienta de alergare pentru a profita la maximum de timpul petrecut zilnic pe acest aparat fitness. Mainile trebuie aduse pana la nivelul ochilor si vor forma un unghi de 90 de grade, iar pasii nu trebuie sa fie nici prea mari, nici foarte mici, astfel incat sa urmezi miscarea completa si sa rulezi corect talpa.

Pozitionarea pe banda de alergat este, de asemenea, foarte importanta. Din acest punct de vedere, incearca sa pasesti pe mijlocul suprafetei, astfel incat sa nu ai impresia ca esti prea aproape de consola aparatului sau ca esti prea in spate, gata sa cazi de pe banda.

Cum respiri corect?

Cadenta cu care inspiri si expiri poate fi un factor decisiv in sustinerea efortului de natura sportiva, indiferent de tipul solicitarii fizice. Astfel, incearca sa gasesti un ritm potrivit intensitatii cu care “lucrezi” si mentine-l!

Multe persoane incearca sa alunge plictiseala pe parcursul rutinelor pe banda de alergat vorbind la telefon sau discutand cu persoanele din jur, insa aceste lucruri nu iti vor permite sa controlezi ritmul in care inspiri si expiri. Daca te plictisesti, inseamna ca nu soliciti corpul la capacitate maxima, asadar mareste viteza si concentreaza-te pe respiratie!

Unghiul suprafetei de alergare

Efortul depus pe durata sesiunilor pe banda de alergat determina, bineinteles, numarul de calorii arse in timpul respectivului antrenament. Pentru a te putea bucura in mod constant de progres, va trebui sa soliciti musculatura in mod corespunzator.

Astfel, ai putea incerca sa maresti inclinatia suprafetei de alergare. Un grad va fi de ajuns pentru a simula conditiile de alergare in exterior si a preveni accidentarile, iar de la 4 grade in sus vei avea senzatia ca alergi la deal.