Brandul tau este un lucru pe care il construiesti si protejezi constant. El este canalul de baza prin care iti consolidezi relatiile cu clientii si unul dintre cei mai importanti factori ce mentin sanatatea afacerii tale. Asa ca, brandul tau necesita multa atentie si implicare din partea ta!

Brandingul afacerii tale este un atu major, poate chiar unul dintre cele mai valoroase intrumente care asigura buna functionare a acesteia. Un brand recunoscut creeaza incredere, inspira clientii si te ajuta sa realizezi un marketing consecvent si de impact. Avem deseori tendinta sa ne gandim la marci in termeni de corporatii mari, precum Coca-Cola, Apple sau Amazon, dar toate aceste aspecte se aplica si in cazul intreprinderilor mici si pot fi la fel de importante.

Gandeste-te la brandul tau ca la personalitatea afacerii tale. Daca afacerea ta ar fi o persoana, cine ar fi si cum ar fi? Acest lucru ar trebui sa iti ofere o imagine de ansamblu asupra business-ului tau.

In termeni de baza, afacerea ta este ceea ce faci, dar brandul este cine esti cu adevarat. Brandingul este modul in care clientii tai iti vad afacerea si valorile pe care le asociaza acesteia. Sarcina ta este sa te asiguri ca perceptia clientilor este cat se poate de pozitiva – si la fel de important, ca este o potrivire cu ceea ce tu incerci sa le oferi, de fapt.  Deci, cum poti obtine acest lucru?

Ei bine, ar trebui sa identifici pozitionarea brandului tau.  Acest lucru determina modul in care clientii tai iti percep produsul, respectiv serviciile. Care este primul lucru care apare in mintea clientului cand se gandeste la brandul tau?

Cel mai simplu mod de a intelege acest lucru este de a compara pozitionarea marcii tale cu celelalte branduri similare intalnite pe piata. De exemplu, Coca Cola si Schweppes Tonic sunt ambele bauturi racoritoare, dar pozitionarea  lor de brand este foarte diferite – Coca este o bautura apreciata de toate varstele ( mai ales de cei tineri), in timp ce Schweppes este asociat mai mult cu un produs sofisticat pentru un consumator adult.

Un truc care te poate ajuta sa iti pozitionezi brandul este sa te gandesti la trei cuvinte care, atunci cand sunt folosite impreuna, vor descrie in mod unic produsul sau serviciul tau.  Urmarind acelasi exemplu, ne putem gandi la Coca Cola in felul urmator: distractie, tineri, traditional.

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Apoi, aruncam o privire asupra brandului similar, Schweppes Tonic: sofisticat, matur, fresh.

Dupa ce ai gasit cele trei cuvinte care descriu cel mai bine produsul tau, ai obtinut pozitionarea marcii tale. Acum poti construi cu usurinta restul elementelor brandului tau in jurul acestui principiu!