Inteligenta artificiala, sau AI, este un cuvant des intalnit in ultimul deceniu, dar uneori se simte ca si cum inca suntem in stadii incipiente in a descoperi si intelege ce poate face acest tip de inteligenta pentru noi.

In lumea afacerilor, inteligenta artificala s-a dovedit a fi un real ajutor pentru antreprenori si inteprinderile lor. Iata cateva exemple care sustin acest lucru:

Intreprinderile pot creste automatizarea cu ajutorul inteligentei artificiale

Daca esti in cautarea unei modalitati de crestere a performantei si a productivitatii afacerii tale, atunci AI ofera cateva rezultate promitatoare.

Automatizarea sarcinilor manuale te poate ajuta sa economisesti timp si bani, astfel incat sa iti poti dezvolta afacerea prin atingerea mai usoara a obiectivelor stabilite. Cu aplicatii software bazate pe AI, intreprinderile se pot bucura de o crestere eficienta a productivitatii.

De exemplu, Walmart a folosit tehnologia de automatizare a proceselor robotice (RPA) si a automatizat o varietate de procese cu ajutorul a aproximativ  500 de roboti, inclusiv preluarea datelor relevante din documentele de audit si raspunsul la intrebarile angajatilor. Acest lucru ajuta la eliminarea sarcinilor repetitive din responsabilitatile lucratorilor si permite intreprinderii sa-si extinda automatizarea in mod inteligent pentru operatiuni eficiente si rapide.

AI imbunatateste experienta clientilor

O experienta pozitiva oferita clientilor inseamna sa fii disponibil pentru a-i ajuta atunci cand au cea mai mare nevoie de tine. Cum oamenii nu pot fi disponibili in fiecare zi, cererile nu pot fi rezolvate in totalitate.

Totodata, este din ce in ce mai scump sa angajezi suficient personal care sa lucreze in mai multe schimburi, mai ales daca afacerea ta este la inceput de drum.

Cu toate acestea, chat-urile pot ajuta la amplificarea fortei de munca si la imbunatatirea experientei clientilor. De exemplu, poti folosi chat-bots pentru imbunatatirea serviciului pentru clienti. Acesti algoritmi software de tip AI pot fi prezenti in permenanta pentru a raspunde la intrebarile frecvente si pentru a avea grija de sarcini atunci cand lucratorii umani nu sunt disponibili.

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Chat-botii fac parte din motivul pentru care companiile de rezervari de calatorii, precum Expedia, au reusit sa imbunatateasca experienta clientilor in timpul procesului de rezervare. De exemplu, asistentii vocali folositi de aceste companii pot analiza tiparele de navigare ale clientului si pot sa sugereze locuri pentru a rezerva calatoriile chiar si atunci cand operatorii umani nu sunt disponibili.

Inteligenta artificiala ajuta la reducerea probabilitatii de erori

Folosind AI, poti reduce semnificativ sansele de eroare. Poti crea aplicatii software bazate pe AI, care se concentreaza pe reducerea erorilor si imbunatatirea exactitatii in examinarea documentelor, introducerea datelor si efectuarea altor sarcini administrative.

De exemplu, echipa JP Morgan a reusit sa utilizeze AI pentru a reduce erorile. Cum? Ei bine, a durat doar cateva secunde pentru a analiza mii de documente, aceasta sarcina fiind imposibila pentru un operator uman.

Prin reducerea timpului necesar pentru examinarea unor seturi mari de date sau pentru finalizarea mai multe sarcini, AI te va ajuta sa economisesti atat timp, cat si bani.

Asadar, AI este un instrument care joaca un rol major in imbunatatirea activitatilor si productivitatii companiilor. Pana acum, inteligenta artificiala a adus o multime de inovatii in intreaga lune, iar viitorul acesteia va fi, fara indoiala, unul plin de surprize!