A sosit si luna decembrie, iar sezonul de cumparaturi este in toi. Anul 2020 a fost definit de un accent foarte mare pus pe comertul electronic si marketingul digital si a adus numeroase oportunitati pentru afacerile online.

SparkPost, una dintre cele mai mari platforme de livrare si analiza a e-mailurilor, a aruncat o privire asupra rezultatelor obtinute din newslettere anul acesta, cercetarea lor acoperind peste 90% din strategia de newsletter a companiilor din intreaga lume, pentru a veni cu sfaturi pretioase pentru afaceri in acest sezon de sarbatori.

Iata 3 recomandari de luat in considerare pentru a construi campanii de newsletter reusite pentru sezonul de sarbatori din 2020:

Newslettere personalizate

E-mailurile generice au sanse foarte mari de a esua in aceasta perioada. Afacerile din intreaga lume, in special cele care s-au orientat mai mult spre marketingul digital in 2020, vor analiza cu atentie strategia lor de newsletter pentru a crea continut personalizat pentru publicul lor in sezonul de sarbatori al acestui an.

Informatiile si ofertele bazate pe interese si produse cunoscute sunt esentiale pentru succesul vanzarilor de sarbatori. In urma sondajului realizat de SparkPost, 36% dintre consumatori au declarant ca si-ar dori sa primeasca e-mailuri personalizate in functie de dorintele si nevoile lor.

Cu toate acestea, este recomandat sa nu oferiti content personalizat doar in perioada sarbatorilor. Experientele adaptate in mod unic vor fi asteptate pe tot parcursul anului, deoarece cumparaturile se indeparteaza din ce in ce mai mult de vanzarile traditionale. 

Continut interactiv

Consumatorii isi doresc experiente de cumparaturi digitale dinamice si captivante, iar acest obiectiv poate fi atins cu usurinta prin e-mail marketing.

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Deoarece clientii nu pot viziona produsele in mod traditional si nu pot vizita magazinele fizice, ei cauta modalitati prin care sa obtina cea mai buna experienta digitala inainte de a lua decizia finala asupra unei achizitii.

Inovatia prin e-mail marketing poate merge mai departe prin functii interactive bazate pe date, care au potentialul de a transforma modul in care destinatarii interactioneaza cu mesajele.

Trebuie sa tinem cont de faptul ca un newsletter nu se poate construi doar din text si un call-to-action fara efect, ci ar trebui sa includa o mare parte din ceea ce site-urile web au reusit sa integreze de-a lungul ultimilor ani: continut video, gif-uri, content dedicat sfaturilor din viata de zi cu zi si posibilitatea de a rezerva produse dinainte ca acestea sa fie lansate.

Analizeaza ce a functionat (si ce nu) anul trecut

Chiar daca 2020 a fost un an atipic si nu este tocmai relevant sa il comparam cu 2019, o scurta analiza asupra istoricului perioadei de sarbatori va fi ideala pentru a forma o startegie actuala.

Recomandat este sa nu analizezi doar propria performanta, ci sa acorzi atentie si strategiei competitive.

Printre lucrurile pe care ar trebui sa le iei in considerare se afla subiectele care au obtinut cele mai mari rate de deschidere si clickuri. Avand in vedere situatia actuala, o re-segmentare a audientei va fi necesara pentru a construi campanii de newsletter de succes.

Este clar faptul ca majoritatea consumatorilor isi doresc acelasi tip de implicare si atentie pe care l-ar putea obtine facand cumparaturi in mod traditional. Vor sa stie ca le sunt ascultate interesele si preferintele, pastrand totusi confidentialitatea cat mai mult posibil.

Nu in ultimul rand, pentru a crea newslettere de succes, companiile trebuie sa mentina o relatie puternica cu clientii, sa le solidifice increderea si sa ofere o valoare tangibila concentrandu-se pe transmiterea tipului de mesaje la care oamenii tin cel mai mult.