In sfera online-ului, lupta pentru o pozitie fruntasa in topul cautarilor este una serioasa, mai ales acolo unde si concurenta este numeroasa si pe masura. Descoperirea strategiilor de promovare cu rezultate rapide ar trebui sa fie preocuparea principala a celor ce si-au transpus business-ul in mediul online.

Pentru a ajunge pe un loc fruntas in topul cautarilor de pe acea linie de profil, detinatorul site-ului trebuie, inainte de toate, sa indentifice problemele ce il impiedica sa ajunga acolo unde si-a dorit. Un pas urias spre o pozitionare optima este reprezentat de auditul SEO. In cele ce urmeaza, se vor enunta mai multe detalii despre acesta, iar accentul va cadea, bineinteles, pe importanta unui audit SEO.

Ce este un audit SEO?

Un audit SEO este un proces complex ce are ca scop examinarea directa si cercetarea site-ului in cauza. Un astfel de proces este realizat folosind unelte specifice, cu rezultate concrete, ce generareaza o serie de data extrase din site-ul supus auditului.



In mediul online se regasesc o multime de astfel de unelte prin care oricine le poate folosi gratuit pentru a obtine acea serie de date necesare, extrase din site-ul audiat. Insa, interpretarea acestora este recomandat a fi facuta de profesionisti, experti in programare, SEO si marketing. De ce? Ei pot genera corect si cu lux de amanunte raportul de audit SEO al site-ului in cauza.

Ce reprezinta raportul de audit SEO? Acest raport contine raspunsuri exacte, concrete si indrumari necesare pentru ca procesul de optimizare a motoarelor de cautare sa aiba reusite vizibile si de durata. Dupa cum s-a spus, el contine raspunsurile pentru toate nereusitele site-ului – de ce acesta nu genereaza traficul organic dorit, de ce viteza de incarcare a paginilor este destul de mica.

Ce cuprinde mai exact auditul SEO?



Avand in vedere ca o multime de companii se ocupa SEO si folosesc instrumente diverse pentru a identifica si ulterior ameliora problemele unui site, niciunul dintre obiectivele stabilite de cei interesati nu vor fi la fel. In cele ce urmeaza se vor prezenta cele mai comune dintre masuratorile realizare in cadrul unui audit SEO.

  • Structura si design-ul site-ului

In urma masuratorilor ce privesc aceste doua aspecte, cel interesat va intelege ce imbunatatiri trebuie sa aduca site-ului pentru a fi pe placut vizitatorilor – comportamentul utilizatorului, bounce rate-ul sunt doar cateva dintre rezultatele obtinute de pe baza acestei analize.

Important! Continutul text de pe site-ul in cauza trebuie sa fie unic.

  • Backlinks

Se poate spune ca backlink-urile sunt de baza in ceea ce priveste optimizarea site-ului. Pentru ca locul fruntas in topul cautarilor utilizatorilor sa fie ocupat cat mai repede, textul de ancorare a link-ului trebuie sa fie unul cat mai natural.

  • Cuvintele cheie

Audit SEO complet insemna si examinarea cuvintelor cheie. Dupa cum s-a spus si in cazul backlink-urilor, acestea trebuie sa fie cat mai naturale si mai genetice, dar si unice.

  • Puterea concurentei

Lupta pentru primul lor devine cu atat mai acerba, cu cat piata de profil din care face parte site-ului este una extrem de populara, extinsa. Urmarind atent si strategia pe care concurenta a ales-o, persoana in cauza poate invata mai multe decat ar fi crezut. In acest fel, va sti cum sa isi aleaga strategia astfel incat sa fie cu mult peste cea a concurentilor.

E-Advertising este agentia de publicitate online ce poate lua locul unul aliat de temut pentru cei ce isi doresc ca site-ul lor sa atinga apogeul in mediul online.