Atunci cand se contureaza ideea unei afaceri, a unei companii, trebuie avute in vedere anumite obligatii legislative care au ca scop justificarea activitatii fiscale, a resurselor umane si a modului in care antreprenorii isi gestioneaza resursele. Arhivarea documentelor este una dintre cele mai importante obligatii, fiind reglementata de lege.

O arhiva corect realizata necesita un spatiu dedicat, personal pregatit in domeniu si inseamna cheltuieli cu spatiul de lucru, precum si cu materialele fizice. In ceea ce priveste arhivarea digitala, sunt necesare cunostinte de operare a calculatorului, a scanerului, un spatiu de depozitare virtual si aplicatii ce asigura siguranta documentelor in fata atacurilor cibernetice. Toate acestea pot da batai de cap companiilor, mai ales celor cu un volum mare de lucru sau celor cu personal insuficient.

Pentru a lua aceasta povara de pe umerii antreprenorilor, au aparut, de-a lungul timpului, companii dedicate in intocmirea arhivei si in prelucrarea corecta si completa a documentelor. Aceasta este si povestea companiei Arhivatorul SRL, care si-a construit un Depozit de Siguranta pentru documentele clientilor sai – puncteaza Florin Cuc, presedinte-CEO Arhivatorul (https://arhivatorul.ro/florin-cuc/).

Bineinteles, apelarea la o companie dedicata arhivarii documentelor vine cu o serie de avantaje care cu siguranta vor convinge pe cei mai deschisi dintre antreprenorii sa ii incredinteze aceasta sarcina. Iata care sunt principalele avantaje:

1. Asigurarea serviciilor complete.

Arhivatorul SRL (https://arhivatorul.ro) ofera clientilor sai o paleta larga de servicii, personalizand pentru a se potrivi perfect specificului companiilor. Portofoliul de servicii include evaluarea arhivei, consultanta specializata pentru fiecare aspect legat de arhivare, un plan de lucru bine structurat, preluarea si depozitarea arhivei. Astfel, compania asigura transportul sigur si rapid al documentelor la depozit, prelucrarea acestora pentru a asigura arhivarea corespunzatoare, punerea la dispozitie a documentelor in format digital acolo unde se preteaza aceasta activitate, depozitarea in conditii de maxima siguranta, in conformitate cu normele legale, cat si distrugere confidentiala la termen a documentelor. Astfel, intreaga povara a arhivarii este lasata in mainile profesionistilor.

2. Reducerea costurilor efective din spatiul de lucru.

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Fiecare antreprenor trebuie sa gestioneze corect si eficient resursele umane si financiare de care dispune. Apelarea la o companie de arhivare dedicata aduce cu sine o serie de avantaje, fie ca este vorba despre reducerea costului cu chiria suplimentara pentru spatiul de depozitare, fie ca este vorba despre reducerea cheltuielilor cu materialele necesare – hartie, dosare, cutii, dulapuri. O companie dedicata percepe un cost corect si eficient, care da posibilitatea antreprenorului de a-si echilibra cheltuielile si de a-si redirectiona bugetul catre alte activitati ce au ca scop cresterea afacerii.

3. Asigurarea depozitarii sigure si corecte a documentelor.

Intr-o companie, arhiva nedepozitata corespunzator poate fi accesata de persoane care nu au acest drept sau care vor sa produca prejudicii. In plus, poate fi deteriorata sau distrusa in urma eventualelor intemperii sau accidente. Arhivatorul SRL depoziteaza documentele in spatii securizate in conformitate cu cele mai inalte standarde, oferind clientilor sai confidentialitate si garantia ca documentele companiei sunt in deplina siguranta.

Florin Cuc, presedinte-CEO Arhivatorul accentueaza ca toate aceste argumente sustin viziunea companiei de a oferi clientilor sai servicii de inalta calitate, in conditii de maxima siguranta si securitate. Compania are trei puncte de lucru la momentul actual, in Cluj, Bucuresti si Timisoara, fiind singura companie de arhivare din tara cu trei centre logistice.