„Sunt multe metode prin care se poate imbunatati randamentul oamenilor de vanzari. Un scenariu posibil este acela in care sunt indeplinite urmatoarele conditii: exista un sistem care functioneaza perfect atat in zona comerciala a organizatiei (marketing si vanzari), cat si in zona operationala a organizatiei (servisarea clientilor, sisteme IT, call center, financiar), sunt asigurate un sistem de management al performantei transparent si corect, un cadru de dezvoltare al oamenilor din echipa de vanzari si, nu in ultimul rand, un sistem de remunerare financiara si non-financiara competitiv.”


Sustine Stefan Stavrositu, Director National de Vanzari NN Asigurari de Viata, care va fi speaker in cadrul conferintei de vanzari Cluj Sales Conference. Stefan Stavrositu va veni cu multe alte exemple practice din cadrul NN Asigurari de viata legate de un program de eficientizare si transformare a fortei de vanzari.

Stefan face parte din echipa NN Asigurari de Viata, liderul pietei de profil, de 16 ani si ocupa in prezent functia de Director National de Vanzari pentru segmentul de vanzare directa prin Consultanti Financiaris. Din aceasta pozitie, principalele sale responsabilitati sunt conceperea, implementarea si ajustarea strategiei de vanzari aferenta canalului de distributie reprezentat de consultantii financiari, precum si coordonarea si dezvoltarea directorilor regionali de vanzari si a departamentului Sales Development.

Pentru ca in vanzari echipa si oamenii sunt elementele care pot inclina balanta inspre succes, Stefan considera ca atragerea de oameni buni de vanzari in companie este un proces dificil, iar companiile ar trebui sa depuna efort in acest sens. “Atragerea oamenilor buni de vanzari este una din prioritatile noastre, iar procesul de recrutare nu este deloc unul simplu. Pornind de la mediul pe care il folosim pentru a promova pozitiile disponibile si pana la autorizarea persoanei selectate de catre Autoritatea de Supraveghere Financiara, procesul este unul plin de provocari. In plus, standardele NN de recrutare sunt foarte ridicate, deoarece ne dorim in echipa noastra persoane cu spirit antreprenorial, care sa isi doreasca performanta si sa fie orientate catre clienti.”



Directorul National de Vanzari al NN Asigurari de Viata sustine ca este nevoie ca managementul unei companii de profil sa faca eforturi in acest sens si din cauza schimbarilor prin care a trecut domeniul asigurarilor in urma crizei financiare. “Sectorul asigurarilor de viata este  dependent de evolutia generala a economiei si, de aceea, incepand din 2009 piata a inregistrat o corectie importanta, prin scaderea semnificativa a persoanelor interesate sa incheie o polita de asigurare de viata, dar si prin cresterea rezilierilor contractelor in vigoare. Aceste tendinte s-au atenuat incepand cu 2011, atunci cand a inceput si un proces de redresare. Pe de alta parte, perioada post-criza a indus si schimbari calitative pozitive: gama de beneficii oferite clientilor s-a diversificat, mai ales in zona de protectie, iar companiile si-au intensificat eforturile in directia simplificarii produselor, a cresterii transparentei, a intelegerii si adaptarii la cerintele clientilor.”

Pentru ca nu doar in domeniul asigurarilor, ci in cel al vanzarilor in general, lucrurile se schimba cu rapiditate, Stefan Stavrositu considera ca oamenii de vanzari care vor participa la Cluj Sales Conference ar trebui „sa vina cu mintea deschisa, sa asculte ideile prezentate, sa le aleaga pe cele pe care le considera potrivite strategiei lor, sa le aplice si, nu in ultimul rand, sa impartaseasca si altor colegi ce au gasit interesant la acest eveniment.”

Cluj Sales Conference va avea loc in 14-15 mai 2015 la Hotel Golden Tulip Ana Dome si isi propuna sa atraga 200 de specialisti in vanzari care vor avea ocazia sa faca knowledge sharing si sa afle cele mai recente trenduri in sales. In plus,  12 speakeri renumiti la nivel international si national le vor oferi participantilor informatii punctuale intr-o maniera interactiva. In total vor fi abordate peste 12 teme precum “Cresterea performantei in vanzari”, „Negociere si persuasiune” si „Vanzare prin telefon”.



Mai multe informatii despre aceste eveniment puteti afla de pe site-ul conferintei: www.clujsales.ro

Evenimentul face parte din portofoliul Libero Events.

Libero Events este o agentie de evenimente in domenii precum: turism, comert online si antreprenoriat. De asemenea, organizam si  targul de turism Touristica . Portofoliu nostru contine si conferintele: The Woman, HR Summit, Tecomm, MarkDay, Software Arcitecture Day, dar si workshopuri si seminarii.