Relatia dintre reprezentantii de vanzari si clienti; dintre directorul echipei de vanzari si agentii de vanzari si piata; dintre oamenii de vanzari si cei de marketing este cea mai importanta pentru dezvoltarea companiei si pentru cresterea vanzarilor.
De aceea, este recomandat sa folosesti un instrument care sa te ajute in acest scop si care sa te asigure ca nu uiti nici un potential client, nici un lead generat; ca oamenii respecta strategia de vanzari, ca departamentul de marketing este integrat cu activitatea de vanzare directa si ca ai intr-un singur loc intreaga activitate care tine de dezvoltarea companiei tale.
Astazi iti prezentam MiniCRM, un instrument de lucru extrem de util, testat de catre specialistii nostri si care te poate ajuta si pe tine la o organizare mult mai buna a activitatii de vanzari si implicit la cresterea ratei de succes in companie.
- Tehnici de vanzare
- Finanate si economie
- Management si leadership
- Marketing si branding
- Marketing online
- Resurse umane
- PR si comunicare
- Idei de afaceri
- Interviuri antrepenori de succes
- Povesti despre afaceri de succes
-
Tehnici de vanzare
Tehnici de vanzare
Tehnici de vanzare
-
Cum sa fii un lider eficient
Cum sa fii un lider eficient
Cum sa fii un lider eficient
-
Cum sa fii un lider eficient
Cum sa fii un lider eficient
Cum sa fii un lider eficient
-
Instrumente creative pentru reclame virale
Instrumente creative pentru reclame virale
Instrumente creative pentru reclame virale
-
Marketing online
Marketing online
Marketing online
-
Resurse umane
Resurse umane
Resurse umane
-
PR si comunicare
PR si comunicare
PR si comunicare
-
Start afacere
Start afacere
Start afacere
-
Start afacere
Start afacere
Start afacere
-
Start afacere
Start afacere
Start afacere
Cui se adreseaza MiniCRM?
Tuturor companiilor mici si mijlocii care vand servicii sau produse (nu comert) si vor sa faca din procesul de vanzare unul cat mai simplu cu putinta.
Cui ii foloseste MiniCRM?
Directorului companiei – deoarece prin intermediul aplicatiei poate sa delege sarcini foarte usor si sa monitorizeze implementarea si desfasurarea acestora
Directorilor de vanzari – deoarece pot sa organizeze munca oamenilor de vanzari; dar si sa verifice si sa monitorizeze intreaga activitate de vanzari. Are acces la rapoarte pe intreg departamentul dar si pe fiecare individ in parte
Reprezentantilor de Vanzari – deoarece vor avea la un loc datele de contact ale clientilor, istoricul interactiunilor cu acestia, sursa de unde acestia au ajuns in companie, etapa in care se regaseste fiecare client in procesul de vanzare, posibilitatea de a atasa documente fiecarui cont, de a emite facturi si nu numai.
Responsabililor de marketing – deoarece sistemul se integreaza perfect cu tot ceea ce inseamna siteurile companiei si aplicatiile companiei; deoarece pot transmite newslettere si campanii de emailling si pot vedea raportari precum rata de deschidere sau rata de click.
Efectiv MiniCRM automatizeaza intregul proces de lucru al departamentului de vanzari si marketing. De aceea exista si de aceea ai nevoie de el.
Un alt plus al acestei aplicatii de CRM este faptul ca il poti accesa oricand si de oriunde; inclusiv prin intermediul aplicatiei de mobil.
Punctual, iata ce beneficii iti mai ofera acest CRM
- Posibilitatea de a importa toti clientii, toti prospectii si toate leadurile pe care le ai in acest moment
- Personalizarea aplicatiei 100% pe nevoile specifice ale companiei tale si pe pasii si strategia de vanzari pe care o folosesti
- Suport life oferit in continuu de catre ei pentru implementarea platformei, pentru trainingul utilizatorilor, pentru personalizarea acesteia. Este foarte important!
- Accesul online, de oriunde ai internet; chiar si de pe mobil (prin intermediul aplicatiei dezvoltate)
- Facilitatea emiterii de facturi, atat fiscale, cat si proforma
- Integrarea pe care o poti face intre aplicatia de CRM si formularul de contact de pe site, formularul de abonare de la newsletter si chiar Google Analytics (astfel incat sa vezi care este sursa fiecarui lead)
- Posibilitatea de a atasa documente (oferte, contracte) la fiecare client in parte
- Modulul de raportare care imi spune mie, ca manager, absolut tot ceea ce se intampla in si cu departamentul de vanzari si cu fiecare agent in parte
- Integrarea si corelarea informatiilor din calendarul tau electronic cu aplicatia
- Posibilitatea de a da taskuri oamenilor de vanzari
- Poti transmite newslettere si campanii de emailling si poti urmari eficienta acestora