Cu 8 milioane de profiluri business, Instagram continua sa fie o modalitate excelenta de publicitate pentru branduri in ceea ce priveste atragerea noilor clienti si pastrarea celor deja existenti. Cand un potential client viziteaza profilul afacerii tale, ar trebui sa fie intampinat cu o descriere care reflecta personalitatea marcii tale si il atrage spre restul postarilor.
Pentru a intelege ce fel de desciere este potrivita pentru afacerea ta, ar trebui, in primul rand, sa iti pui intrebarea urmatoare: Ce vad vizitatorii cand intra pe profilul tau business?
Poza de profil:
Pentru inceput, profilul de Instagram trebuie sa contina o fotografie
principala (de exemplu, logo-ul sau o imagine a produsului pe care il promovezi
in deosebi) care este relevanta pentru business-ul tau. Indiferent de ceea
ce alegi, asigura-te ca poza nu numai ca reuseste sa atraga privirile
vizitatorilor, dar, de asemenea, reuseste sa fie destul de vizibila incat sa
poata fi inteleasa de privitor. Instagram iti permite sa adaugi o fotografie de
profil, ca si in cazul Facebook, dar aceasta nu poate fi marita si vizualizata
la dimensiunile sale reale.
Numele afacerii:
Ca si in cazul unui profil personal,numele apare in partea de sus a paginii de Instagram si este util mai ales cand clientii sau alte pagini business vor sa te eticheteze intr-o postare sau un comentariu.
In timp ce multi utilizatori experimenteaza diverse nume, venind cu jocuri de cuvinte sau porecle amuzante, in cazul afacerilor este nevoie de denumiri relevante si usor de gasit. Prin urmare, este in interesul tau sa folosesti denumirea reala a afacerii tale sau o prescurtare a acesteia.
Partea buna este ca Instagram iti da voie sa iti schimbi numele in cazul in care iti vei reinnoi identitatea de brand in viitor.
Bio:
Am ajuns, in cele din urma, la aspectul cel mai important! Instagram
iti permite sa folosesti exact 150 de caractere pentru a vorbi despre afacerea ta.
Tocmai de aceea, trebuie sa acorzi o foarte mare importanta acestei descrieri.
Nu iti face griji cu privire la includerea adresei sau informatiilor de contact, deoarece conturile de afaceri au campuri suplimentare pentru a mentiona aceste detalii.
Un bio de Instagram ideal ar trebui sa indeplineasca in principal urmatoarele conditii:
- sa comunice eficient obictivele afacerii tale;
- sa indice cum un client potential sau existent poate lua legatura cu tine;
- sa prezinte personalitatea generala a afacerii tale;
- sa indemne vizitatorul sa inceapa o actiune.
Instagram te lasa sa editezi descrierea profilului de oricate ori doresti, asadar, in functie de ceea ce vrei sa promovezi, iti poti directiona publicul catre o campanie specifica pe care o derulezi prin includerea sa in bio. Acest lucru este mai usor de realizat prin folosirea hashtag-urilor. Gaseste-te pe cele mai relevante pentru business-ul tau si integreaza-le in descriere!
Nu in ultimul rand, nu uita sa introduci in bio link-ul spre celelalte conturi ale afacerii tale. Vizitatorii vor dori sa iti vizualizeze profilul de Facebook sau site-ul web pentru a beneficia de si mai multe informatii legate de afacerea ta.