Calea pana la achizitie a devenit din ce in ce mai complicata, tinand cont de faptul ca potentialii cumparatori fac research si achizitioneaza produse atat offline cat si prin intermediul multiplelor device-uri si din multiple locatii online. In conditiile noilor dezvoltari tehnologice in ceea ce priveste audienta si analytics-ul si o mai buna intelegere a drumului parcurs de utilizator catre achizitie, marketerii pot avea o imagine mai clara a ceea ce inseamna de fapt eficienta in publicitatea digitala.
Acest curs de o zi, dedicat profesionistilor din media si marketing din partea tuturor actorilor din marketplace-ul de publicitate, va oferi participantilor informatii legate de cele mai recente practici si tendinte in masurarea campaniilor si spedingului de media. Acest workshop este potrivit pentru cei cu experienta in publicitate digitala si cunostinte practice de audience analytics.
Noul workshop dedicat Attribution va evidentia modul in care a avansat attribution modelling si va oferi insighturi noi legate de provocarile cu care se confrunta in prezent brandurile, magazinele online, agentiile si media ownerii. Cursul va aduce in atentie ultimele practici despre attribution is va explora modele care merg dincolo de principiul “ultimul click este cel castigator”.
Va rugam sa tineti cont ca acesta NU este un training de software!
Structura Workshopului
Welcome & Introducere
Sesiunea 1: Evolutia audientei digitale si a masurarii campaniilor
Funnels, loops, triggers & advocacy: Intelegerea parcursului clientului pana la achizitie si dincolo de ea. Ultimele tendinte in comportamentul de cumparare si stiinta deciziilor.
Sesiunea 2: Este ultimul click cel castigator?
Modele de masurare pentru publicitatea digitala: crearea cererii sau satisfacerea cererii
Obiceiuri negative in publicitatea digitala
Natural Born Clickers – click-uri si conversii
Depasirea modelului “ultimului click” in masurarea performantei
Alte probleme ale publicitatii digitale: viewability, ad blocking, programmatic trading
Pauza de pranz
Sesiunea 3: Real world attribution
Modele pentru digital advertising attribution
Studii de caz introductive in real world attribution:
Masurarea cross-device
Masurarea combinata online si offline
Introducerea attribution in campanii sau business operations
Sesiunea 4: Valoarea publicitatii digitale si ultimele tendinte
Conceptele valorii – intelegerea performantei si return on investment
Beneficiile strategice ale attribution pentru un business
Cele mai recente tendinte – aplicarea inteligentei artificiale in publicitatea digitala
Q & A & round-up
Feedback si incheiere
PROGRAM
Structura Workshopului
- 10.00 -10.15 Welcome & Introducere
- 10.15 – 12.00 Sesiunea 1: Evolutia audientei digitale si a masurarii campaniilor
Funnels, loops, triggers & advocacy: Intelegerea parcursului clientului pana la achizitie si dincolo de ea. Ultimele tendinte in comportamentul de cumparare si stiinta deciziilor.
- 12.00 – 12.15 – Pauza de cafea
- 12.15 – 13.30 Sesiunea 2: Este ultimul click cel castigator?
Modele de masurare pentru publicitatea digitala: crearea cererii sau satisfacerea cererii
Obiceiuri negative in publicitatea digitala
Natural Born Clickers – click-uri si conversii
Depasirea modelului “ultimului click” in masurarea performantei
Alte probleme ale publicitatii digitale: viewability, ad blocking, programmatic trading
- 13.30 – 13.45 Pauza de pranz
- 13.45 – 15.00 Sesiunea 3: Real world attribution
Modele pentru digital advertising attribution
Studii de caz introductive in real world attribution:
Masurarea cross-device
Masurarea combinata online si offline
Introducerea attribution in campanii sau business operations
- 15.00 -15.15 – Pauza de cafea
- 15.15 – 17.00 Sesiunea 4: Valoarea publicitatii digitale si ultimele tendinte
Conceptele valorii – intelegerea performantei si return on investment
Beneficiile strategice ale attribution pentru un business
Cele mai recente tendinte – aplicarea inteligentei artificiale in publicitatea digitala
- 17.00 – 17.30 Q & A & round-up
Feedback si incheiere
Detaliile evenimentului
Cand
23.02.2018
Unde
Education Point – Strada Mendeleev I. D. 7-15, 010361 Bucharest, Romania







Curs Leadership Management Masterclass 28-29 Aprilie 2025 București
Anca Stoenescu – Cufǎrul cu emoții - „Orice poți visa, cu credință, acțiune și perseverență poți realiza!”
Camelia Dinu - Școala de Dans SobiS - Interviu Viena 2025
Curs lucrător de tineret București 9 Mai - 15 Iunie 2025