Stim ca una dintre marile provocari ale oricarui antreprenor este sa dezvolte strategii care sa iasa din comun si sa ajute la stimularea afacerii sale. Drumul spre succes se bazeaza pe o cautare continua de idei inovative si pe explorarea noilor posibilitati. Asadar, astazi vom discuta despre o strategie care poate fi de mare ajutor in parcurgerea acestui drum: Marketing pe LinkedIn.

Cu siguranta ati auzit de acest instrument. Lansata in 2003, LinkedIn este o retea sociala deosebita de oricare alta – aici, obiectivul este de a conecta profesionisti din intreaga lume.

Exista peste 450 de milioane de utilizatori, iar aproape 272.000 de romani au cont pe LinkedIn. Tu si afacerea ta nu puteti fi lasati in urma, asadar, am pregatit in contunare cateva sfaturi despre LinkedIn Marketing si informatii care te vor ajuta sa intelegi potentialul acestei platforme:

LinkedIn Marketing: Cum sa incepi?

Primul lucru pe care trebuie sa il intelegi este ca LinkedIn este un instrument incredibil pentru oricine doreste sa-si construiasca autoritatea. Cu mai putin spatiu pentru evenimente sociale, aspecte din viata personala a utilizatorilor sau jocuri, continutul de calitate este foarte apreciat aici – iar acest lucru poate avea un impact pozitiv asupra afacerii tale, ajutand-o sa devina o referinta in nisa din care face parte.

LinkedIn este, de asemenea, un instrument excelent pentru a-ti extinde lista de contacte si chiar pentru a investi in anunturi strategice, care pot genera rezultate excelente pentru afacerea ta. 

Cand vrei sa faci un profil pe LinkedIn, primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa decizi daca vei crea un profil personal sau unul business. In timp ce profilul se concentreaza pe abilitatile si proiectele tale, pagina de business are o cronologie detaliata care descrie activitatea afacerii.

Poti alege intre ele in functie de strategia ta si nimic nu te poate impiedica sa le ai pe amandoua: poti utiliza un profil personal pentru a colecta informatii despre cariera personala si pentru a-ti construi autoritatea, in timp ce utilizezi pagina de business pentru a face publicitate si pentru a-ti extinde afacerea.

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Mai jos, ti-am pregatit cativa pasi de urmat dupa crearea profilului pe LinkedIN:

#1 Cercetare

O strategie buna pentru a intelege mai bine ce este LinkedIn si cum functioneaza este sa cercetezi si sa analizezi modul in care oamenii din zona ta si companiile pe care le urmaresti folosesc acest instrument.

Gaseste profilul antreprenorilor care te inspira si urmareste modul in care ei folosesc LinkedIn pentru a obtine idei bune. De asemenea, identifica strategiile de vanzare alese de acestia si incerca sa analizaezi care dintre ele ar putea genera rezultate si in cazul afacerii tale.

#2 Extinde reteaua de contacte

Un alt punct foarte important pentru functionarea strategiilor de marketing pe LinkedIn este sa iti extinzi reteaua de conexiuni. Acestea sunt persoanele care iti vor monitoriza afacerea si materialele produse de tine, ajutandu-te sa avansezi de-a lungul timpului.

Pe LinkedIn poti gasi colegi din companiile pentru care ai lucrat, prieteni din anii de facultate, contacte de la cursuri si evenimente si, bineinteles, o parte dintre clientii afacerii tale.

Un alt mare avantaj al LinkedIn sunt grupurile, spatiile in care persoanele cu interese comune discuta probleme relevante pentru ei. Poti cauta grupuri care abordeaza subiecte despre domeniul tau de activitate sau despre diverse aspecte care pot fi legate de afacerea ta. Acolo, ai sansa de a construi relatii bune, de a-ti extinde reteaua de contacte si poti ramane la curent cu toate noutatile.

#3 Continut de calitate: secretul marketingului pe LinkedIn

Am mai mentionat acest lucru in numeroase articole despre Online Marketing: oferirea de continut de calitate pentru urmaritorii tai face toata diferenta pentru o afacere si contribuie in continuare mult la construirea autoritatii tale.

La urma urmei, oamenii se afla in aceasta retea pentru a stabili relatii profesionale si pentru a oferi si primi continut de calitate, relevant pentru munca si viata lor.

Prin urmare, investeste intotdeauna in productia de continut de calitate pentru a atrage atentia oamenilor si pentru a le aduce un plus de valoare. Pe langa distribuirea de link-uri externe, crearea de articole direct pe LinkedIn este o optiune excelenta pentru a-ti creste autoritatea si pentru a-ti ajuta afacerea sa obtina mai multa vizibilitate.

In cele din urma, am pregatit un sfat valoros atat pentru producatori cat si pentru afiliati: evitati sa creati reclame excesive ori de cate ori promovati un produs sau serviciu. 

Nimanui nu-i place sa urmareasca pe cineva care incearca doar sa vanda ceva, fara a oferi valoare prin continut si informatii. Si pe LinkedIn, acest lucru este foarte important!